DIY: Szegecses farmerkabát

8:51:00

Az új divatőrület a szegecsekkel tűzdelt farmerkabát. Szerettem volna egyet én is magamnak, azonban az üzletekben horror áron mérik. Nem sokáig kellett győzködnöm magam arról, hogy elkészítsem a saját verziómat, amelyhez az alapot egy régi és megunt farmerkabátom szolgáltatta.



Megterveztem egy papírlapon a mintát, azaz, hogy hogyan fogom feltenni a kabátra a szegecseket, illetve kiszámoltam azt is, hogy hány szegecsre lesz szükségem. A szegecsek között vízszintesen 3 cm-t hagytam, míg függőlegesen 2,5 cm-t. Aztán hozzá is fogtam a munkának:

A szegecsek

Lassan, de biztosan haladtam a célom felé
Röpke fél óra alatt kész is lett, így néz ki rajtam:



És egy közeli kép is:


Imádom! Ha csak tehetem, ezt veszem fel!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék