Első cipővásárlásom internetről

10:41:00

Cipőt necces netről rendelni. Nem csak a méret miatt, hanem azért is, mert nem tudjuk előre, hogy valóban olyan kényelmes lesz-e, mint amit a képek tükröznek, és valóban jól áll-e a lábunkon. Nekem pedig ezek is szempontok a cipővásárlásaim során. Az elmúlt időszakban ezért sem vásároltam magamnak jóformán semmit, mert úgy láttam, borzalmasan festenek rajtam azok a cipők, amelyek egyébként nagyon tetszenek. Így nem is tudom mi vezetett oda, hogy én egy webshopból rendeljek magamnak lábbelit, minden előző próba nélkül... Na jó, talán az áraknak és a cipőkről készült fotóknak volt némi ösztönző szerepük. :)
Nemrégiben találtam rá a SchuhTempel24 nevezetű német oldalra, ahol elsősorban, a nevéből is adódóan, cipőket árulnak, de a kínálatban szerepelnek még táskák, pénztárcák és övek is.
Sajnos Magyarországra nem szállítanak (és most nyomta meg a piros x-et sok magyarországi olvasó), csak Németország és Ausztria területére, és bár postaköltséget kell fizetni, de ez nem nagy összeg.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, nekem szimpatikus megoldás volt az, hogy a rendelés előtt nem kellett regisztrálnom - nem szeretek ugyanis mindenféle oldalra "kötelezően" regisztrálni, csak azért, hogy leadjam a rendelésemet. Ha a termék, ezáltal a cég is, meggyőzött, akkor úgyis fogok a későbbiekben, előtte én feleslegesnek tartom.
Nagyon kedvező áraik vannak, sőt, egyenesen olcsóak, és folyamatosan vannak akcióik. Ezenkívül az oldalon találhatunk egy "gutschein" (ha fejbe ütnek se jut eszembe most magyarul ez a szó) kódot, amivel legtöbbször 40%-kal olcsóbban juthatunk hozzá a kiválasztott darabhoz (persze csak ahhoz , amelynek eredeti ára van). Ha pedig feliratkozunk a hírlevelükre 25% engedményhez jutunk (én ezt most kihagytam).
Hatalmas a kínálata, ami mondjuk személy szerint nagyon megnehezítette a vásárlásomat, mivel alig tudtam választani a szebbnél szebbeknél. Mivel még sosem rendeltem magamnak interneten keresztül cipőket, ezért nem is igazán mertem őrült nagy vásárlásba belekezdeni (pedig de könnyen tudtam volna...), ezért inkább a biztosra mentem, és végül egy fekete saru és egy fehér magassarkú cipő mellett tettem le a voksom (gondolva a nyárra és persze az esküvőre).
Nagyon gyorsan megérkezett (persze, hisz belföldre szállítottak), a rendeléstől számítva már a második napon a kezembe tarthattam őket. A csomagolása is nagyon gondos volt, egy nagy dobozban volt a két pár cipő külön-külön dobozokban.



Vélemény:

Az időt elnézve talán még korai sarukat vásárolni, de akciós volt, így nem tudtam nem a kosaramba tenni. Tavaly sokat szenvedtem (értsd: járkáltam üzletről üzletre), mire megtaláltam azt a sarut, ami tetszett, így most gyorsan lecsaptam rá. Mindenképpen szerettem volna egy egyszerűbb fekete sarut venni magamnak, amit bármikor fel tudok venni, ezt pedig kitűnő választásnak tartottam, az arany csatmegoldása pedig külön tetszett. Első próba alkalmával kényelmesnek tűnik, egyedül a sarka nem tetszik, mert műanyagból van (erre a rendelés előtt nem figyeltem fel...), és nagyon csúszik, bár az is igaz, hogy eddig csak a lakásban járkáltam benne, a laminált padlón, szóval nem tudom, hogy az utcán mennyire fog.



A menyasszonyi cipőmet illetően elég határozott elképzeléseim voltak/vannak. Azonban eddig még sehol nem találtam azt, amit én elképzeltem (de még hasonlót sem), ezért döntöttem úgy, hogy veszek magamnak tartalékba egy fehér magassarkú cipőt. Azért esett a választásom erre az egyszerű fehér cipellőre, mert egy jó alapnak gondolom, hogy végső esetben magam alakítsam át. DIY elképzelésem már van ezzel kapcsolatban, ha kész leszek vele, mindenféleképpen megmutatom majd Nektek is.
De visszatérve: egyedül a cipő sarkával nem számoltam. Őszintén, kicsit alacsonyabbra számítottam, és így utólag belegondolva talán nem volt túl jó választás a tűsarkú, hanem egy masszívabb sarokkal ellátott darab lett volna az igazi. Azokkal viszont csak az a baj, hogy nem tetszenek ennyire. Mert tény, hogy nekem ez nagyon tetszik, és egy kis próbaséta alkalmával (szigorúan  a lakásban) én kényelmesnek is találtam. Ha végül nem is ez lesz az, amiben az oltár elé vonulok, akkor sem érzem, hogy feleslegbe vásároltam volna magamnak, főleg, hogy ebben az évben a fehér egyébként is divatos, így találok rá megfelelő alkalmat, hogy használhassam.



Elégedett vagyok mindkét cipővel, nem bántam meg, hogy megrendeltem őket. A méretezéssel sem volt problémám,  passzol mindkét cipő a lábamra. Szerintem fogtok még itt látni a blogon SchuhTempel24 cipőket!

Ti rendeltetek már internetről magatoknak lábbelieket? Milyen tapasztalataitok vannak? Hol érdemes még nézelődni és vásárolni?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szép ez a fehér cipő, ilyet én is vadászok :-) Még ruhát sem rendeltem netről, pláne nem cipőt, most szeretném elkezdeni, mert a babám mellett nem tudok vásárolgatni menni, mint régen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      Hú, egy baba mellett tényleg nem lehet könnyű csak úgy órák hosszát vásárolgatni. Netről persze kissé necces, de meg kell próbálni! Eddig nekem szerencsém volt mindig, remélem neked is sikerül! :)

      Törlés

Címkék