1# Tippek és praktikák: Mit tegyünk ha bolyhos a ruhánk?

12:29:00

A minap rávettem magam, hogy végre rendet tegyek a ruhásszekrényemben (erről is írok hamarosan), és ekkor került a kezembe az egyik kedvenc rövidnadrágom. Meglepődve láttam, hogy milyen bolyhos.
Viszont nem vett rá a lélek, hogy az elajándékozó szatyorba tegyem, mert ahogy írtam is, nagy kedvenc. Aztán eszembe jutott egy ötlet, amit valahol egyszer olvastam,  de nem nagyon hittem el.
Mindenesetre most úgy gondoltam, hogy egy próbát megér. És milyen jól tettem!


Hogy mi a praktika? A bolyhokat le kell borotválni! Kipróbáltam, és bevált! :)

Tehát fogsz egy borotvát és egyszerűen ott, ahol bolyhos az anyag leborotválod, a legjobb, ha minden irányból borotválsz, úgy a legbiztosabb:


Nézzük meg akkor, hogy milyen volt előtte és milyen lett utána:


Ti tudtok valami hasonló praktikát?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék