Ruharendszerezés a szekrényben - ahogy én csinálom II.

20:24:00

Már kiürítettük a szekrényünket, szétválogattuk a ruhatárunk meglévő darabjait, úgyhogy épp itt az ideje, hogy rendszerezzük is őket. Ebben a posztban most tehát erről olvashattok.

Rendszerezés

Csoportosítsuk ruháinkat: évszak, fazon, stílus és szín alapján. Jó tudom, most ez nagyon kuszának hangzik, de egyáltalán nem bonyolult.
Évszak szerint a legegyszerűbb. A téltől már elbúcsúztunk, ezért teljesen felesleges, hogy elől legyenek a vastag kabátok és pulcsik. Én ezt úgy oldottam meg, hogy a legfelső polcra (azt nem érem el) kerültek azok a pulcsik, amiket már tuti nem fogok használni a következő mínusz fok beálltáig. Viszont ezeket is lehet csoportosítani, a legvastagabbak kerültek alulra, szín szerint csoportosítva és így haladtam felfelé.

Kevés helyünk van a vállfás ruháinknak. A kabátok pedig sajnos nagyon nagy helyet foglalnak el. Hogy minél több ruha és ing elférjen a vállfás részen, ezért én úgy szoktam csinálni, hogy egy téli ruhát és egy kabátot egy vállfára teszek. Ezeket a ruhákat már a következő szezonig úgysem fogom használni, így pedig legalább nyerek pár vállfányi terültet.
Az épp aktuális (most a tavasz/nyár) szezonban használt ruhadarabokat (ingeket - amiből egyre többet halmozok fel-, szoknyákat, ruhákat) viszont igyekszem csak egy vállfára akasztani, hogy jobban áttekinthető legyen.

Kendő és sál tárolás

Nincs sok kendőm és sálam, annyira nem szeretem őket. Viszont, hogy ezek is minél kevesebb helyet foglaljanak, ezért egy vállfára kötöttem fel őket.

Táskatárolás

A táskákkal is úgy vagyok, mint a cipőkkel: egyre több és több lesz. A tárolásuk kicsit problémás, a kisebbeket szépen elrendeztem egy dobozba, a nagyobb táskáimat pedig a polcokra helyeztem, ahol volt még egy kis hely. Nem a legjobb megoldás, de jelenleg csak így tudtam megoldani.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék