Nyaralni mész? Készíts te is ilyen képeket!

12:42:00

A németországi Joy magazin júniusi számában volt egy rövidke cikk arról, hogy melyek a legtrendibb Instagramra megosztott fotók, illetve fotóbeállítások, amelyeket nekünk is feltétlenül el kell készítenünk a nyaralásunk ideje alatt. Nagyon megtetszett az ötlet, így arra gondoltam, hogy ezen cikk nyomán én is írok róla, kicsit kibővítve az én személyes kedvenceimmel.

Idén mi elég későre tervezzük a nyaralásunkat, ami egyúttal a nászutunk is lesz, így még bőven van időm feltérképezni és megtervezni, hogy milyen képeket szeretnék majd viszontlátni a fotóalbumunkba. Ezek a beállítások azonban tuti közöttük lesznek, hisz ezek az abszolút kedvenceim!

1. Fotózd le a lábaidat!
A tengerparti homokon pihenő, a vízbe belemártott vagy épp a napozó ágyon barnult lábak megörökítése pár éve jelenet meg a közösségi és képmegosztó oldalakon, és azonnal hódító útra indult. Sokak számára ma már túl elcsépelt és unalmas téma, de én a mai napig nagyon szeretem!


2. "Follow me"
Murad Osmann fotósorozata sokak számára ismerős lehet Instagramon (ahol ma már több mint két és fél millió követője van!). A feleségével együtt a világ számtalan helyeit bejárva, a gyönyörű helyszíneket lenyűgöző képeken mutatják be nekünk. A fotós sikerének titka abban rejtőzik, hogy mindig egy szemszögből fényképezve örökíti meg ezeket a pillanatokat: felesége kézen fogva vezeti őt, így fedezve fel együtt az épp aktuális látnivalókat.
Egyszerűen lélegzetelállítóak ezek a fotók, amelyek nézegetése amellett, hogy kellemes kikapcsolódást kínálnak nekünk, igen inspirálóak is! Ha nyaralni mentek, feltétlenül próbáljátok meg hasonló képeket készíteni, én biztos fogok!


3. Fogd meg a napot!
Szívalakot formálni az ujjainkkal úgy, hogy közben benne van a lenyugvó nap, valahogy bennem azt idézi fel, hogy ez a vakáció bár véget ért, de örökre a lelkemben marad az emléke. Persze nem kötelező a szív, lehet bármi más is, sőt, a távolban felbukkanó hajó is lehet a középpontban. Csak használd a fantáziád!


4. Séta a tenger habjai felé
Egymagadban állva a parton, miközben magadba szívod a sós levegőt, szemléled a tenger lenyűgöző látványát, érzed a bőrödön a nap bizsergető melegét, és mindezt átadni a fotókon is, szerintem igazán csak így lehetséges.


5. Selfie a napszemüveg lencséjében!
Annyira fantasztikusak ezek a képek! Bevallom, én ezzel a fotóbeállítással még csak most találkoztam egy hónapja, de milyen szuper már! Nem?!


6. Napozás a homokban
Mindezt pedig hátulról fényképezve. Nem igazán szeretem, ha szemből fényképeznek a strandon, mert smink nélkül úgy érzem, nincs "vállalható" arcom. Így nem hiába tetszenek ezek a pózok! :)


7. Selfie a tenger mélyén
Tavaly nagyon sajnáltuk, hogy nem tudtunk a vízalatti fényképeket készíteni, hiszen gyönyörű és érdekes tengeri élőlények látványa tárult elénk, amit érdemes lett volna megörökítenünk. Idén már szeretnénk egy víz alatti kamerával nekivágni a nyaralásnak, de ha mást nem is, akkor egy vízhatlan tokot mindenképpen beszerzünk!


8. Félig vízben félig felette
Olyan jók ezek a képek is, aki teheti, mindenképpen próbálkozzon meg az elkészítésével! Aztán meg irány fel az Instagramra! :)



Nektek melyek a kedvenc fotóbeállításotok?


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon jó ötletek! Kipróbálom majd őket a nyaralás során! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, aztán várom, hogy megoszd az élményeidet a nyaralásról! :) Egyébként merre mentek idén nyaralni?

      Törlés
  2. Elég sokat készítettem már ezek közül, de nekem is kéne egy víz alatt is használható kamera :) A kedvencem a followme-képek, a legelsőt Moszkvában csináltam és imádom <3

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan rá is kerestem az Instagram oldaladra, egyszerűen szuper a followme-képed! :)

    VálaszTörlés

Címkék