Tavaszi-nyári kívánságlista

8:00:00


Nemrégiben írtam itt a blogon a tudatos ruhavásárlásról (bővebben ITT). Hogy ne csak elméletben, de gyakorlatban is megvalósítsam a tudatos vásárlást, most összeírtam a tavaszi-nyári szezonra kívánt ruhadarabok, kiegészítők listáját.
A tudatos vásárlás egyik alapja, hogy olyan dolgokat vegyünk meg, amit aztán tényleg használni fogunk. Tehát ha az életviteledbe nem illeszkedik bele, hogy legalább heti alkalommal magas sarkú cipőbe bújj, akkor felesleges otthon tíz párat tartani belőle, vagy minden akció alkalmával venni egyet... Költsd hasznosabb darabra a pénzed, vagy egyáltalán ne költs semmire!
Az egyik fő szempontom ez volt a kívánságlistám felállításánál, ezeket mutatnám most be Nektek.
Ha követtek Pinteresten, akkor kb. körvonalazódhat számotokra, hogy milyen is az én öltözködési stílusom. Nem vagyok annyira merész vagy vagány, az egyszerűségnek a híve vagyok (nem csak az öltözködés terén), de azért szeretek én is kísérletezni egy-egy merészebb kiegészítővel, színnel vagy épp fazonnal.

Mindezt azért is mondom el, mert rögtön az első kívánságlistás darab számomra már a "merész" kategóriába sorolható. Ez pedig a virágmintás ruhadarabok, abból is a nadrágok. Sokáig nem tudtam volna elképzelni magamon, annak ellenére, hogy viszont másokon nagyon tetszett. Viszont minél több virágmintás nadrágos outfit fotót látok, annál jobban tetszik, és mostmár nekem is muszáj beszereznem egyet. Felsőm már van pár évvel korábbról, amit nagyon szeretek, a nadrágoktól és szoknyáktól azonban mindig is ódzkodtam. Egészen eddig! Leginkább világos alapút szeretnék, bár egyre jobban tetszenek a fekete alapon burjánzó virágok is:


Egy színes blézert is már rég szeretnék. Jelenleg a rózsaszín blézer tetszik a leginkább, de a döntésemben szerintem az is szerepet fog játszani, hogy milyen színű virágmintás nadrágot sikerül találnom és vásárolnom.


Nagyon megtetszett a matróz stílus, ezért, és mert egyébként is nagyon sok mindennel variálható (mint a képeken is látható), be szeretnék szerezni egy csíkos (fekete-fehér vagy sötétkék-fehér) pólót a nyárra:


A következő szintén egy alapdarabja a nők ruhatárának - vagyis a legtöbbjének, mert csodálatos módon az enyémből még hiányzik. Ez pedig a fehér ing. Már egy ideje keresem a tökéletes fehér inget, de egyszerűen még nem akadtam rá. De nem adom fel, tovább keresem, mert ha van egy fehér ingünk, akkor mindig van mit felvennünk (vagyis akkor, amikor totál tanácstalanok vagyunk :) Ha pedig fehér inget nem is, akkor remélem találok egy lengébb fehér felsőt, azzal is beérem egy ideig.


Már tavaly is nagy kedvencem volt, szerintem idén sem lesz másképp, a maxiszoknya. Két színben tetszik igazán: zöldes, türkizes színben...


... és korall színben. Még el kel döntenem, hogy melyik mellett is teszem le a voksom.



Ingek és basic felsők - egy kalap alá vettem őket. Az ingek egy ideje kedvenceim, tavaszra szeretnék pár pasztell színűt, rövid és hosszú fazonban is. A basic felsőket pedig nem kell  magyaráznom...


Nude magas sarkú cipő - szerintem nem kell magyaráznom miért szeretnék egyet, egyszerűen bármivel viselhető:


Egy kalapot is szeretnék, mindig is szerettem őket, nagyon fel tudnak dobni egy unalmasabb outfitet is, úgyhogy miért is ne?


+1 saru, amit mindenképpen be szeretnék szerezni, de arról nem készítettem inspirációs képet.

Ha sikerült a nagyját megvenni, akkor bemutatom Nektek egy bejegyzésben is, ok?

Ti szoktatok kívánságlistát összeírni a shoppingolások előtt?
Miket szeretnétek a tavaszi-nyári szezonra mindenféleképpen venni?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék