Gardrób haul

14:52:00

Ti szoktatok "másodkézből" ruhát vásárolni?

Tudom, hogy ez a téma már nem annyira aktuális, hisz amíg még pár éve egyenesen cikinek számított turkálókból vásárolni magunknak bármit is, ma ez már trend és a legtöbben már szereztek maguk valami jó kis dolgot egy-egy ilyen üzletből.
Bevallom, hogy én még a mai napig is kicsit ódzkodom attól, hogy  turkálóból vásároljak... Talán azért van ez így, mert sosem találok semmit, valahogy hiányzik belőlem az az ösztönösség, hogy szinte azonnal valami jó dolgot találjak. Irigykedem is azokra, akiknek van a turkálókban való vásárláshoz képessége, és mindig felfedez valami szuper ruhadarabot, ahányszor betérnek egy second hand üzletbe.
Itt, Németországban, ahol élek, nem sok second hand üzlet található. Én konkrétan egyről tudok a lakóhelyemtől nem messze, de ez sem nevezhető igazán second handnek, hisz nem használt ruhákat árulnak, hanem Angliából hozott árucikkeket, természetesen szinte fél áron  - és azért ez nem ugyan az.
Ténylegesen használt ruhákat itt a bolhapiacokon lehet vásárolni. Bár jóformán rendszeresen ellátogatunk a bolhapiacra, de csak nézelődünk, nem igazán szoktunk vásárolni semmit sem. Aztán mindig meglepődök, hogy az ismerőseink viszont megint milyen jó állapotban lévő ruhadarabokhoz jutottak hozzá, szinte ingyen... Míg én ugyanott csak agyonhasznált dolgokat látok meg, ők alig használt darabokat... Hihetetlen!
Nemrégiben újból kilátogattunk, bár most is csak úgy mentem, hogy nem veszek semmit, most mellém szegődött Fortuna istennője, és végre megtört a jég, vettem magamnak egy farmer ruhát, amit már a tavalyi nyári szezonra is szerettem volna, és még egy fekete mellényt.



Bár most is bennem volt az a bizonyos ódzkodás, hogy mások megunt és használt ruháit vegyem meg magamnak, de nem bántam meg. Egy mosás után már fel is avattam a frissen szerzett mellényemet. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék