2015 színe a Marsala

7:00:00

A Pantone minden évben kidobja az év színét.
A 2015-ös évre egy barnásvöröses árnyalata került e lista élére, mely a Marsala nevet viseli. Azt gondolom, hogy a 2014-es év ragyogó orchideája után, az új színt sokkal jobban be tudjuk majd építeni a ruhatárunkba, hiszen egy jóval visszafogottabb színről van szó, nem mellesleg könnyen tudjuk más színekkel, de akár mintákkal is kombinálni. A Pantone így jellemzi:
"A Marsala egy merészen hívogató, vakmerő szín, ami magabiztosságot és stabilitást nyújt, miközben táplálja a testet és a lelket."

Nézzünk meg pár outfitet, mely középpontjában természetesen a Marsala áll.
Szerintem a Marsala leginkább az ősszel fogja meghódítani a ruhaüzleteket, hiszen ez egy klasszikus őszi szín. Az alábbi összeállításokban a kabátoké a főszerep. Bár már sokan a tavaszra készülnek és várakoznak, de így január végén elég erős a gyanúm, hogy még február inkább fog szólni a hidegről, hóról na meg a latyakról, úgyhogy az sem baj, ha már most beszerzünk egy burgundi árnyalatú kabátot, hisz bőven ki tudjuk még használni.  Az én személyes kedvencem a bőrkabát, jó pár évvel ezelőtt nekem is volt egy ilyen színűm, imádtam!


Ha jól emlékszem már 2014 őszén is lehetett ilyen nadrágokat kapni a fast fashion üzletek kínálatában. Ha már beszerezted, akkor nincs is más dolgod, mint hordani, tuti trendi leszel!


A kiegészítők közül egy táskát érdemes beszerezni, a fekete mellett szerintem ebben a színben is egy örök klasszikus darab.



Nektek hogy tetszik 2015 színe a Marsala? 
Beépítenétek a ruhatáratokba?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék