DIY: Márványos húsvéti tojások

8:00:00

Remélem nem bánjátok, ha néha-néha dekorációs ötletekkel is jelentkezem a blogon. Ha időm engedi, nagyon szeretek saját kezűleg alkotni apróbb dolgokat, amivel a kis lakunkat tudom díszíteni. Mivel közeleg húsvét, így most természetesen a tojásoké a főszerep. Na meg a körömlakkoké - mert azért maradjunk a csajos vonalon! :)
Tavaly izgatottan készültem a húsvéti dekorációval, leginkább azért is, mert az volt életünk első közös húsvétozása a lakásunkban. Az idén is rengeteg tervem volt, hogy milyen dekorációval díszítem fel a lakást, de a sok munkának köszönhetően a megvalósításra már nem volt sok energiám. Ám a hétvégén megembereltem magam, és pár színes tojást én is készítettem, annak ellenére is, hogy az idén otthon tudunk ünnepelni.

Ezt a márványos technikát, amit most én is kipróbáltam, szerintem sokatok számára ismerős lehet, hisz tele van az internet ilyen ötletekkel. A megvalósítása tényleg roppant egyszerű, bár nem készítettem fázisfotókat (egy kézzel nehezen ment volna), de higgyétek el, ha még nem hallottatok erről, a leírás alapján ti is könnyedén meg tudjátok csinálni.
Amire szükségünk van:

  • tojás (lehet műanyag is)
  • pár tetszőleges színű körömlakk
  • egy műanyag tál vagy pohár (amit később akár el is dobhatunk)
  • hurkapálcika vagy fogpiszkáló
  • víz
A tálba tegyünk vizet, majd öntsünk bele a körömlakkokból pár cseppet - meg fogjátok látni, hogy a körömlakk a víz felszínén fog lebegni. Annyi színt használtok, amennyit szeretnétek, én most két színt használtam. A márványos hatást úgy tudjuk elérni, hogy egy pálcikával kicsit összekeverjük a színeket. Ezután nincs más dolgunk, mint beleforgatni a tojást. Megeshet, mint az én esetembe, hogy csak a tojások egyik felére "ragadt" rá a lakk. Az én esetembe ez azért volt így, mert egy kis joghurtos poharat használtam, és nem tudtam úgy megforgatni a tojást, hogy az egészet befogja a körömlakk. Ebben az esetben sem kell pánikba esni, egyszerűen megismételjük a folyamatot még egyszer. Ha végeztünk, megvárjuk míg megszáradnak, és már ki is tehetjük valahova a lakás díszeként.
Az enyémek ilyenek lettek:





Hogy tetszik Nektek ez az ötlet? Ti készültök valamilyen saját készítésű húsvéti dekorációval?



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem el, megint töröltem egy hozzászólást... :/ Egyébként köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Címkék