Fehérneműk és bikinik tárolása

14:19:00


A blog nevéhez hűen többször írtam már a gardrób rendszerezésről. Megosztottam veletek a praktikáimat, többek között arról írtam, hogyan is fogjunk neki a ruhatárunk lomtalanításához, majd arról, hogy milyen szempontok szerint csoportosítjuk a ruháinkat. Ezek a bejegyzéseim közzétételük óta töretlen népszerűségnek örvendenek, amiből én azt az igencsak egyszerű következtetést vontam le, hogy szívesen olvasnátok még többet e témáról.
Miközben kicsit nosztálgiáztam a régebbi posztjaim fölött, észrevettem, hogy még nem írtam a fehérneműim tárolásáról. Ezt az apró elmaradást szeretném most bepótolni.

Az Ikea ikonikus darabját, a Malmö kis fiókos szekrényét szerintem senkinek sem kell bemutatnom. Nagyon szeretem az egyszerű, letisztult megjelenését.  három fiókos komódra, amit azóta is nagyon szeretek, hisz amellett, hogy rengeteg dolog fér el benne, kitűnő alapját képezte az én "öltözködő" asztalomnak. A három fiókból kettőt használunk a fehérneműink tárolására (az egyik az enyém, a másik a férjemé), a harmadik fiók az ékszereimnek és a sminkcuccaim egy részének van fenntartva (ha szeretnétek, akkor azt is megmutatom).

Apró trükkök fehérneműk tárolására

Még mikor otthon éltem a szüleimmel, már akkor is a zoknikat, harisnyákat és fehérneműket, régi cipős dobozokban tároltam. Sokkal több helyem lett ezáltal, és akkora káosz sem uralkodott többé, mint előtte. Ezt  a praktikát itt is bevetettem, azzal az apró különbséggel, hogy most nem cipős dobozokat használok e célra, hanem az Ikeában kapható tároló rekeszeket, amelyek tökéletesen illeszkednek a fiókokba:


Szeretem az átláthatóságot és a rendet, ezért igyekszem nem csak a ruhatáramban, de a fehérneműim között is szín szerint csoportosítani  darabokat. Mint a képen is jól látható, a két nagyobb rekeszben a melltartóim és zoknijaim kapnak helyet, míg a kisebbekben a harisnyák, bugyik, és néhány body.




Bikinik tárolása

A bikiniket sokáig nem tudtam megfelelően tárolni, aztán persze magától adódott az ötlet, hogy ezeket is szépen el tudom helyezni dobozokba. A komódban már a bikiniknek nem jutott hely, ezért végül a gardróbszekrényem legfelső polcán szorítottam neki egy kis helyet.  Amellett, hogy praktikus, esztétikus látványt is nyújt, főleg ha szép dobozokat találtunk erre a célra. Ezt a fekete dobozt szintén az Ikeában vásároltam. Eredetileg máshova szántam, de csak itthon vettem észre, hogy elnéztem a doboz méretét, és kisebbet vettem. Szerencsére a bikiniknek ez a méret is éppen elég volt.

A doboz elejére egy fehér matricát is ragasztottam, majd ráírtam a tartalmát. Így sok időt megspórolok a kereséssel, hiszen tudom, hogy melyik doboz mit tartalmaz.


Ti hogyan tároljátok a fehérneműiteket és fürdőruháitokat?
Van valami bevált trükkötök?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék