Instagram pillanatok 2015-ből

15:50:00

Mindig is szerettem megélni a pillanatokat. Tudjátok, azokat, amelyek igazán boldoggá tesznek bennünket. Mint amikor szorosan odabújunk a szerelmünk karjaiba, amikor mélyen beszippantjuk a friss virágok illatát, amikor a napsugarak bizsergetik a bőrünk, amikor anyukánk kedves hangjára ébredünk fel... 
Az emlékeink sokszor homályba vesznek, szürke ködfoltként élnek, ám egy rég elfeledett fénykép ismét előidézheti bennünk, az egykor érzett hangulatokat, illatokat. 

Körülbelül fél éve regisztráltam az Instagram képmegosztó oldalra. Igazán kellemes kikapcsolódást nyújt a szabad perceimben a mások által megosztott képeket, átélt élménymorzsákat, pillanatokat nézegetni, belemerülni egy csodálatosan megkomponált tárgyba, vagy egy lenyűgöző tájba. Kezdő lévén, és kevés fotós ismerettel a kezemben, az én képeim korántsem fantasztikusak, annál is inkább emberiek. Persze azért én is próbálkozom a lehető legtöbbet kihozni...



2014 szilveszter éjszakáján nem voltak a következő évre vonatkozó fogadalmaim. 26 éve próbálkozása után beláttam, hogy kár vele vesződnöm, úgysem fogok az ígéretekből betartani semmit. Ha igazán szeretnék változtatni valamin, ahhoz nem kell egy új évkezdet, az év bármely másik napján belefoghatok. Így megkíméltem magam a kudarcoktól.
Tavasz közeledtén elhatároztam, hogy a lakásunkban lehetőleg mindig legyes friss virág. Tudom, kis buta cél, de örömmel önt el a tudat, hogy sikerült teljesítenem. A fényképeket nézegetve pedig újból érzem a frissen szedett orgona illatát. Hmmm.... más csak pár hónap és újra virágzik!

1. Útközben szedett orgonacsokor  4. meglepi virág a szerelmemtől

Az év legemlékezetesebb pillanata természetesen az augusztusban tartott esküvőnk volt. Hihetetlen, hogy lassan fél éves házasok leszünk, röpül az idő... A mai napig meghatódva nézegetem az e napról készült képeinket, annyi de annyi emléket idéznek fel.
Facebookon ígértem nektek az esküvőről egy kis beszámolót. Tudom, kicsit elcsúsztam vele, de a megfelelő pillanatban Veletek is megosztom majd!

3. Első közös szelfi mint férj és feleség

Mint minden nőnek, nekem se telhetett el vásárlások nélkül az év. Ez csak egy kis szelete a szerzeményeknek, amit a tavalyi évben beszereztem...

1. Fülbevalók az esküvőre - erről ITT írtam 2. Gyönyörű csizmám 3. Életem első kalapja 4. Ebay szerzeményeim

Sajnos nem jutottunk el nyaralni, mivel az esküvői előkészületek igen sok időnket vették el, nem mellesleg arra az időre is kellett szabadságot kérnünk a munkahelyünkről, és inkább úgy döntöttünk, hogy azt a kis időt, amit otthon tudunk eltölteni, családi körben tesszük (azért a nászútról sem mondtunk le).
Azért így is elég eseménydúsra sikeredett az évünk, a nyáron néhány alkalommal eljutottunk fürdeni, életem első design vásárán is részt vettem, többször voltunk vidámparkban, egy hétvégét pedig Prágában töltöttünk a barátainkkal.

1. Regensburg West Bad 2. Regensburgi Dult fesztivál 3. Prágai kirándulás 4. Desing vásár

A tavalyi év utolsó bejegyzéseként az őszi bakancslistámat adtam közzé. Sosem írtam előtte még hasonlót, így nagyon izgultam, hogy az ősz végeztével sikerül-e minden kitűzött célom után egy pipát biggyesztenem. Többé-kevésbé sikerült is, egyedül a tökéletes trench coat-ot nem találtam még meg. Helyette azonban egy bézs pamut kabátkára leltem, valami hihetetlenül olcsón (17,80 euró)! Azóta is nagyon szeretem.
Most már csak azt bánom, hogy nincs minden pontról emlékbe egy képem... De legalább tudom, hogy mi lesz a következő kitűzött célom! :)

1. Őszi séta az új kabátban 2. Pihe-puha pulóverek 3. Tea 4. Rival de Loop körömlakk
Az idei karácsonyt különösen vártam, hiszen ez volt az első házasokként, és ez volt az első, amit az mi, közös házunkban tölthettünk el. Ugyanis a nyáron házat vettünk, és bár még előttünk áll egy alapos felújítás, mindenképpen ott szerettem volna, ha ünnepeljük a karácsonyt. Csupán egy alig berendezett (értsd: 1 ágy, 1 asztal, 1 tv és 3 régi kis fotel) szobánk volt, de a sarokban ott díszelgett a kis karácsonyfánk, alatta az ajándékokkal. Egyszerűségében volt tökéletes. 

1. Adventi "koszorúnk" 2. Karácsonyfa részlet 3. Gyönyörű karácsonyi kirakat 4. A közös otthonunk karácsonyfadíszei

Nektek milyen élményekben volt részetek az óévben?
Ha írtatok róla, akkor ne habozzatok, küldjetek linket, szívesen elolvasnám a ti élménybeszámolóitokat is!

Instagramon a @gardrobblog néven tudtok követni!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék