Nyaralási előkészületek

18:58:00

Nem, most nem arról fogok írni, hogy hogyan hozzuk  bikiniformába magunkat pár hét alatt... Annál egy kicsit jobb elfoglaltságot találtam magamnak: vásárlás!!! :)

Nemrégiben írtam itt a blogon a tudatos vásárlásról. Bár már akkor is terveztük a szerelmemmel, hogy az idén elmegyünk nyaralni, azonban ez még pár héttel ezelőtt nem volt teljesen biztos. Éppen ezért a tavaszi-nyári kívánságlistámból kihagytam azokat a darabokat, amik egy nyaralás alatt elengedhetetlenül szüksége van az ember lányának... Most pótolom ezt a hiányosságot.

Úticélunk: Makadi Bay (Egyiptom)
via: Pinterest

A képek legtöbbször csak illusztráció gyanánt szolgálnak a H&M oldaláról, nem feltétlenül ott szeretném beszerezni a dolgokat ...



1. Bikini

Már nagyon régen voltam nyaralni, és már évek óta csak 1-2 alkalommal jutok el strandra vagy medencére, éppen ezért hanyagoltam is a bikinivásárlást, mert nem volt szükségem rá. Ez a nyaralás azonban épp elegendő okot ad arra, hogy most beújítsak 1-2 darabbal. 
Az egyik kedvencem a H&M kínálatából van:

H&M
Nagyon tetszik ez a matrózcsíkos bikini, de csak a felső része, a csíkos alsó helyett én egyszerű kék színűt vennék (ezt szerencsére megoldható, hisz a kínálatban van ugyanolyan színű teljesen kék bikini alsó)

Ha már a tudatos vásárlás egy szempont nálam, akkor azon gondolkodom, hogy egy mintás bikini felsőt is vennék az alap kék alsóhoz. A neten gyorsan most csak ezt találtam, nem tudom élőben mennyire passzolnának egymáshoz, de nagyon tetszik, és most úgyis csak illusztráció gyanánt szolgál:

H&M
 2. Saru

Imádom a sarukat, szerintem nyáron nincs kényelmesebb viselet ettől:

H&M
Valami hasonlót szeretnék én is, sokkal jobban szeretem az ilyen egyszerű kinézetű sarukat. Élőben még nem láttam és nem próbáltam, de elég kényelmesnek látszik, az ára is jó, úgyhogy lehet ezt azért megnézem közelebbről is. :)

3. Strandtunika


H&M
Régóta tetszenek, nagyon szépek és egyben praktikusak is, hiszen ha a strandon beülünk valahová, vagy akár egy hajókirándulásra is csak egyszerűen magunkra kapjuk és mégsem "egy szál" bikiniben vagyunk - ez engem mindig feszélyez és sokkal jobban nézhetünk ki, mint törölközőbe csavarva magunkat...

4. Strandpapucs


H&M

Eredetileg egy Adidas papucsot szeretnék, csak az ára tart egy kicsit vissza. Meglátjuk milyen szerencsém lesz, és belefutok-e egy leárazott darabra, vagy marad az alternatív megoldás, azaz most csak valami egyszerű flip-flop papucsot veszek, ami egyébként a célnak nagyon megfelel.

Extrák

A fenti listám elég rövid lett, de persze az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy ezek tényleg szükségesek és mindenképpen be fogom szerezni a következő hetekben. Persze ezeken kívül van még egy pár extra vágyam, viszont kevésbé fontosak jelenleg, ilyen pl. a napszemüveg, egy nyári ruha, kalap, fürdőtörölköző, vagy épp egy új bőrönd...

Ti mentek valamerre idén nyaralni? Mi az, amit mindenképpen beszereztek az út előtt?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék