DIY: Napszemüveg

18:46:00

Ma ismét a napszemüvegeké a főszerep. Na nem csak azért, mert vakítóan süt a nap, és valamivel kell védeni a szemünket a tűző napsugaraktól, hanem azért is, mert a múltkor megosztott inspirációnak szánt napszemüveg átalakításokról szóló bejegyzésem ma arra ösztönzött, hogy egy kicsit új színt vigyek az egyik régi napszemüvegembe.
Van egy fekete napszemüvegem, amit nagyon szeretek. Ez sajnos meg is látszik, mert eléggé elkezdett róla lehámlani a festékréteg, vagy micsoda, és ez elég csúnyán nézett ki....

Ettől az apró szépséghibától eltekintve semmi baja nem volt, ezért nem is szerettem volna tőle megválni. Arra gondoltam, hogy egy kis festék segítségével megpróbálom eltüntetni a hibáját, és egyben újjá varázsolni.


Először leszedtem róla a hámlani kezdő réteget, hogy a festés során egyenletes legyen a felület. Ez elég könnyen sikerült is.


Zsírtalanítottam, azaz jól áttöröltem egy ronggyal a napszemüvegem szárát, hogy a festék jobban megtapadjon a felületen. Ezután pedig fogtam egy metál lila színű akrilfestéket és egy mosogatószivacsot. A szivacs volt most az "ecsetem" (egy kisebb darabot vágtam ki a szivacsból, így könnyebb volt vele dolgozni).


Először arra gondoltam, hogy teljesen befestem a napszemüveg szárát lilára, de mikor végighúztam a festékes szivacsot rajta nekem nagyon megtetszett, hogy ilyen csíkos felületet kaptam, úgyhogy gyorsan megváltoztattam az eredeti elgondolásomat, és így hagytam. Mivel a napszemüveg lencséje is egy kicsit lila árnyalatú, így ez a kettő szín nagyon jól mutat együtt.





Nagyon egyszerű, mindössze 2 percig tartott az egész művelet, de szerintem egy igen látványos átalakítás lett.

Nektek hogy tetszik? 
Készítenétek hasonlót?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék