Női testalkat típusok

20:05:00

Banán, Alma, Körte, Homokóra, Gömbölyded
Nagyon sok nőnek okoz gondot, hogy az alkatához megfelelő ruhát válasszon/vásároljon magának. A kirakatban/vállfán megtetszik pl. egy felső, felpróbáljuk, és szomorú arccal jövünk ki a próbafülkéből. Ez után a jelenet után én általában a felesleges kilóimat okoltam, ahelyett, hogy megvizsgáltam volna az alkatomat, és besoroltam volna az egyik típusba magam, ami szerint a későbbiekben tudnék választani ruhát magamnak. Ha ezt megteszem akkor legalább láthattam volna, hogy rossz oldaláról közelítettem meg a problémát, és nem csak(!) a felesleges kilóktól kell megszabadulnom, mert attól az a felső nem áll jobban rajtam. Ma már tudom ezt.


5 fő típusa van a testalkatoknak: almakörtebanáneper és homokóra. Az elnevezéseknek különböző típusaik vannak, amelyeket a következő posztok kapcsán majd ismertetek, de nekem egyébként ezek a megnevezések a legszimpatikusabbak.
Mielőtt részletesen kivesézném, hogy melyik típusra mi jellemző, és öltözködés szempontjából mit előnyös viselni, először mindenki mérje le magát, mégpedig a következő méretekre lesz szükség:

  1. mellbőség - mindenféleképpen kihúzott háttal
  2. derékbőség - a törzs legkeskenyebb vonalán mérjük
  3. csípő - a fenékrész legszélesebb pontján mérve
 Ezek az adatok fognak segítenek abban, hogy meghatározzuk mely típusba sorolhatjuk be a testalkatunkat.

A következő hetekben az 5 legjellemzőbb női testalkatot mutatom be, példákkal illusztrálva, hogy kinek milyen ruha áll jól.

1. kép: körte alkat - Kim Kardashian
2. kép: eper alkat - Audrina Patridge
3.kép: banán alkat - Natalie Portman
4. kép: alma alkat - Jennifer Hudson
5. kép: homokóra alkat - Beyoncé  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék