1. Karácsonyi ajándék ötletelő

16:47:00

A visszaszámlálás elindult, még csak 23 nap van karácsonyig. Ha még nem tudod, hogy mit ajándékozz szeretteidnek, most adok néhány ötletet.
Minden évben igyekszem egyedi, saját kezűleg (vagy csak részben) készített meglepetéssel megörvendeztetni családtagjaimat, barátaimat. Persze mindez rengeteg időt igényel, kezdve a ötlet megszületésétől az elkészítéséig, de annál nagyobb később az öröm, amit az ajándékozott arcán látok, mikor kibontja a csomagolásból a neki szánt dolgot.
Ezek alapján mi más lehetne a mottóm, minthogy nem az ajándék ára a fontos, hanem a ráfordított energia és idő a beszerzésére/megalkotására.

Szeretnék Veletek megosztani néhány karácsonyi ajándékötletet az elkövetkező napokban. Kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálhatja a kedvencét.
A gyerekek ajándékaival kezdeném a sort. Szerintem nekik egyértelműen a legegyszerűbb beszerezni az ajándékokat. A Jézuskának vagy Télapónak írt/rajzolt levelekbenben, vagy akár szóban is egyértelműen és őszintén kifejezik, és tudtunkra adják azt, hogy most éppen mire vágynak.
Ezeket a kívánságokat viszont elsősorban a szülők, nagyszülők, nagybácsik, nagynénik teljesítik. De vajon azok mit tudnak ajándékozni, akik nem olyan közeli rokoni szál fűzi a családhoz, és így a gyerekekhez sem, de azért egy kis aprósággal meg szeretnénk lepni a kis lurkókat? Erre kerestem néhány ötletet.

Kisbabáknak általában egy kis rugdalózót, vagy valamilyen ruhadarabot viszünk ajándékba. Ha a gyerekosztályon van dolgom, mindig megnézem a kisbaba holmikat is, ahol bizony elcsodálkozom azon, hogy miért olyan nagyon drágák, a már szebb és mintás kisbabaruhák, egyszínű társaiknál... Persze, mint minden, ez is üzlet... De egy kis fantáziával és kreativitással, mi magunk is készíthetünk aranyos darabokat!


Ez is egy nagyon egyszerű, mint ötletben, mind pedig kivitelezésben. Képeket festhetünk mi magunk is, ha kellő tehetségünk van, de egy jó nyomtató, vagy egy profi nyomdász is a segítségünkre lehet. Előnyben vagyunk, ha tudjuk, hogy épp most melyik mesehős figura a kedvenc, vagy miért rajong az gyerek, akkor mindenféleképpen arról kell készíteni/készíttetni képet.
Azt sem árt tudni, hogy a gyerekszobába milyen színek és hangulatok dominálnak éppen, hogy illeszkedjen az ajándékunk a térbe.
Ha pedig a gyorsabb utat választanátok, és egyszerűen venni szeretnétek egyet, akkor nézzetek szét az Etsy-n!


Varrni tudók előnyben ennél a projektnél, de ha nem is tudunk nagyon varrni, az sem nagy baj. Pár öltéssel is tudunk dekorálni egy egyszerű fehér párnát, mint ahogy azt az első képen is láthatjátok, de akár textilfestékkel is tudunk valami mintát festeni rá.


A végére hagytam azokat, amelyek személy szerint nekem a legjobban tetszenek. Egyesekhez tartozik leírás is, aamiket a linkekre kattintva érhettek el.

1. Minyonos ceruzatartó - eszméletlen, hogy ez is DIY
2. Inkognitós "maszkok" - mikor megláttam, csak annyit mondtam"Hú de jó!" Gyerekként én nagyon szerettem volna, biztos sokat poénkodtunk volna tesómmal.
3. Dinós pohár - Műanyag dinoszauruszokból már annyi mindent csináltak, és úgy néz ki, hogy még mindig akad olyan, aki újabb és újabb ötletet tud meríteni belőle. Szerintem nagyon vagány ez a pohár. Elkészíteni sem nehéz, csak műanyag pohárra, festékre és ragasztóra van szükségünk.
4. "Sminkbaba fejek" - jobb megnevezést most nem találtam rá, de szerintem mindegy is, mert MEKKORA MÁR ez az ötlet! Melyik kislány nem szereti magát sminkelni, vagy másoknak frizurát készíteni? Ezek a fejek pedig megoldás jelenthetnek arra, hogy a lányka anyuka minden sminktermékét tönkretegye. Én még pluszba vennék rá néhány olcsó parókát is, hogy azon pedig kiélje fodrászat iránti szenvedélyét! 
5. Polipok - erről a képről eszembe jutott, hogy mi az unokatestvéremmel anno mennyi polipot készítettünk. Nagymamánk megmaradt fonalait használtunk fel, úgy, hogy kb. félkarnyi, v egy kicsivel hosszabb fonalat feltekertünk, azt kettévágtuk. A másik felén (tehát nem ahol kettévágtuk, hanem a másikon) egy kisebb részt lekötöttünk, ez lett a polip feje. Majd a lógó szálakat elosztottuk 8 részre (lehet gyerekként kevesebbre) és befontuk. szemeket és szájat ragasztottunk és már készen is voltunk. Lehet bonyolultan írtam le, de rém egyszerű a dolog, és tényleg nagyon szerettük ezt csinálni. A képen látható polipokat viszont mondjuk zokniból vagy harisnyából is meg lehet csinálni.

Nektek van még valami ajándékötletetek gyerekek részére?

Én ne feledjétek: én is meg szeretném ajándékozni egyik szerencsés olvasómat, ha még nem jelentkeztél a blog karácsonyi nyereményjátékára, akkor épp ideje!



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék