Nürnberger Christkindlesmarkt

15:58:00


A hétvégén sikerült eljutnunk a tőlünk nem messze található nürnbergi karácsonyi vásárba. Sajnos az időjárás annyira nem kedvezett nekünk, mert egész nap borús volt az ég, és gyakran szemerkélt az eső is, ez az apró kellemetlenség mégsem tudta a kedvünket szegni!
Nürnberg az a hely, ahová érdemes ellátogatni a karácsony előtti időszakban. Bécs mellett ugyanis itt tartják meg Európa egyik legnagyobb karácsonyi vásárát. Minden kis szegletét imádtam, gyönyörű kézműves alkotásokat találhatunk, leginkább karácsonyfa díszeket szerezhetünk be, de ajándékok vásárlására is van lehetőségünk: házi készítésű szappanok, és édességeket tudunk vásárolni, de egyedi ékszereket, táskákat, pénztárcákat, kesztyűket, sapkákat, sálakat is találhatunk, és még nem beszéltem a játékokról. Szerintem az árak is igen barátságosak voltak, mindenki megtalálja a saját pénztárcájához mérten azt, amit szeretne, hiszen például már 1-2 euróért is tudtunk venni nagyon szép karácsonyfa díszeket.

A vásártól nem messze található a nürnbergi vár, ahova mi is elsétáltunk, és körülnéztünk. Sajnos mivel nem volt sok időnk, így csak a várudvarban tettünk egy rövid kis sétát, ahonnan megtekinthettük Nürnberg panorámáját is, viszont a bent található múzeumba már nem mentünk be. Hiába, egy délután kevés mindenre...
De elég volt belőlem, beszéljenek helyettem inkább a képek!



Az első dolog amivel találkoztunk, azok ezek a gyönyörű lovak voltak. Akik szerették volna megnézni a Nürnberg szűk központját, ilyen lovaskocsin ülve is meg tudták tenni.
Íncsiklandozó csokoládék és sütemények







Rossz szokásom, hogy ha nézelődöm és megtetszik valami, muszáj megfognom. Itt például egy üvegből készült hópehelyt néztem, amit később meg is vásároltunk.







Végül persze a forralt bor sem maradhatott el...


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Igazán hangulatos képek, én néhány éve jártam Nürnbergben, érdekes karácsonyi ruhában látni a várat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen, ezért is sajnálom, hogy nem jutott sok időnk jobban körülnézni. De hátha majd jövőre ismét el tudunk menni! :)

      Törlés

Címkék