4. Gardrób haul

9:00:00


Nagyon megdöbbentem, amikor úgy a 8. hét környékén a legtöbb nadrágomat alig tudtam felvenni, ha pedig sikerült is felerőszakolnom magamra, bevágott és szorított, vagy egyszerűen nem tudtam begombolni. Nem értettem mitől vagyok így felpuffadva, legalább négy hónapos terhesnek éreztem magam. Persze miután jobban belemerültem a várandóság rejtelmeibe, megnyugodtam, hogy ez teljesen természetes dolog. Azonban azt mégsem tehettem meg, hogy melegítőben menjek a munkahelyemre, így ha a tervezettnél korábban is, de beszereztem az első kismama nadrágom, aztán pedig nem volt megállás a vásárlások terén.
A H&M kismamarészlege volt az első, amit mint újdonsült kismamaként meglátogattam.
Ha nadrágokról van szó, akkor csakis a farmer jöhet szóba. Számomra - sokak megrökönyödésére - sokkal kényelmesebbek, mint mondjuk a legginsek vagy a melegítő nadrágok, így itthon is általában ebben lazulok.
Egy meglehetősen egyszerű nadrágra esett a választásom. Nagyon kényelmes, nem szorítja a hasamat, azonban az nagyon zavaró, hogy folyamatosan lecsúszik rólam. Nem tudom, hogy ez annak köszönhető-e, hogy még nincs nagy pocakom, ami tartaná, remélem csak erről van. Viszont ha újból vásárolnék, akkor csakis olyat vennék, amibe övet is bele lehet tenni.



Ez a blúz leértékelve várt,  úgyszintén a H&M-ben, arra, hogy valaki megvegye. Nagyon szeretem a blúzokat, így rögtön megtetszett, a vékony, lágy anyaga pedig még csábítóbbá tette számomra, hiszen rögtön a tikkasztó nyári melegek jutott eszembe, amit majd át kell valahogy vészelnem a nagy pocakommal. Ha felsőrészekről van szó, akkor leginkább S-es méretet hordok, de ebből már csak XS-es méret volt. Felpróbáltam, és jó volt rám, viszont most, két hónappal később, amikor a kilók is csúsznak fel rám, félek, hogy a nyári időszakra egyszerűen "kinövöm". Azért nem bánom, hogy megvettem, szerintem ez egy tipikusan olyan blúz, amit később, a szülés után is tudok majd hordani (persze ha leadom azokat a fránya kilókat).


Még húsvét előtt felkerestem az egyik kedvenc üzletem, a Pure Fashiont. Ez egy olasz ruhamárkát forgalmazó kis butik, amit elsősorban a divatos kínálata és kedvező árai miatt kedvelek. Itt találtam ezt a fekete-fehér mintás felsőt, amit az elmaradt és az utólagos (5 évvel későbbi) "diplomaosztómra" (ami voltaképpen nem is volt, a titkárnő egy pult mögül adta át...) vettem.


A New Yorkerben is tettem nemrégiben egy kört. Nekik ugye nincs kismama részlegük, de nem gondolom, hogy a várandós anyukák csak és kizárólag csak onnét tudnának maguknak vásárolni. Két ruhadarabbal tértem haza innét. Az egyik választásom egy lenge, vékony rövid ujjú feliratos felsőre esett. A színe tetszett meg igazán, valamint a francia szöveg, mivel júniusban, ha addig nem történik semmi, Férjjel egy kis kirándulást tervezünk oda az EB apropója kapcsán.



Csíkos ruhára már évek óta vágyom, így amikor ezt megláttam, egyből tudtam, ha más nem is, de ő mindenképpen hazajön velem. A szabásának és az anyagának köszönhetően pedig nem csak most, hanem később, nagyobb pocakkal is tudom majd hordani.



Ti mit vettetek magatoknak az elmúlt időszakban?

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék