Tavaszi pasztell árnyalatok

8:00:00

Az emberek többsége az évszakok váltakozásával maguk is szükségét érzik a maguk, mind külső mind belső értelemben vett változását. Sokan mennek el ebben az időszakban fodrászukhoz, hogy egy új hajszínnel vagy fazonnal várják az új szezont, felfrissítik a ruhatárukat az évszakhoz megfelelő színekkel, megint mások a lakásuk dekorálásában élik meg mindezt, esetleg egy diétába kezdenek.
A tavasz az egyik kedvenc évszakom, hiszen tele van üde és meleg színekkel, csodás virágokkal, napfénnyel. A téli, majd az azt követő lucskos, sáros idő elteltével az én szívem is epedezett egy kis frissítésért, amit néhány körömlakk formájában ki is éltem.


Míg lázadó tinédzser koromban a sötét és vad színek szerelmese voltam, a fekete körömlakk alapdarabja volt a kollekciómnak, addig ma már a pasztell árnyalatok és a nude színek vonzanak igazán. Természetesen a mai napig elkap a vágy, és hangulatomhoz kellően szívesen festek  a körmeimre mély lila vagy bordó árnyalatokat, azonban ez egyre ritkább.


A legutóbbi drogériás körutamon az Essence-től három körömlakk is a kosaramba landolt. Egyszerre pezsdítő, mégis visszafogott árnyalatokat választottam, ami a legtöbb tavaszi-nyári ruhámhoz is remekül passzol. 
Az általam választott színek (a képen balról jobbra): 35 - enganged, 36 - dare it nude,  13 - forgive me.


Alap- és fedőlakk nélkül két napig bírták a strapát, és csak a harmadik nap kezdett lepattogni a körmeimről, amivel teljes mértékben meg vagyok elégedve, hiszen rendesen kezelésbe vettem a kezeimet. Két réteget vittem fel, amivel azonban volt némi nehézségem. Talán az ecset kialakításának köszönhető, ami szerintem elég nagy, így elég sok festéket vett fel, ezzel pedig eleinte kicsit megszenvedtem a körömfestést. Később már inkább próbáltam kevesebbet felvenni a lakkból, vékonyabb réteget kenni, ezzel pedig elég szép végeredményt kaptam. Ezentúl erre kell csak figyelnem, így örömmel tudom használni ezeket a csodás színeket.




Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék