Nyaralni mész? Készíts te is ilyen képeket! Feladat teljesítve!

7:30:00

Néha, amikor a blog statisztikáját nézegetem, magam is megdöbbenek, hogy mely bejegyzések tetszenek nektek a leginkább, melyeknek van a legnagyobb nézettségük. Ha elsődleges célom az lenne, hogy a blogom minél sikeresebbé váljon, természetesen sokkal céltudatosabban kezelném a statisztikai adatokban látottakat, és sorra olyanokról írnék, amelyek a legtöbb kattintást hozná az oldalnak. De minekutána számomra ez csak egy hobbi, és nem foglalkozom a számokkal, továbbra is arról írok, amelyek engem érdekelnek és szórakoztatnak.


A mai bejegyzésem mégis ebben egy kicsit kakukktojás lesz. De csak egy kicsit. Tavaly nyáron ugyanis írtam egy cikket, amelyben ötletek adok arra vonatkozóan, hogy milyen fotóbeállításokat készítsünk nyaralásaink alkalmával. Habár nem számítottam rá, mégis a cikk megjelenése óta töretlen népszerűségnek örvend köztetek. A titkát a mai napig nem fejtettem meg, azonban a minap eszembe jutott, hogy mi lenne ha a saját nyaralós képeim között megnézném, hogy az ott adott ötletekből én mennyit is valósítottam meg. Mert akármilyen hihetetlennek hangzik is, tényleg azért írtam róla, mert én szerettem volna ezeket a képeket a magam módján elkészíteni. Ma ezt mutatom meg Nektek.

1. Fotózd le a lábaidat!

Feladat teljesítve, talán már sokszor is... Le kellene már szoknom róla! :)



2. "Follow me"

A nászutunkon konkrétan jó fél órát szenvedtünk vele, mire egy képpel félig-meddig elégedett lettem. Rá kellett jönnöm, mi egyszerűen nem vagyunk Murad és Nathalie... Tehát többszöri próbálkozás után végül a nálunk abszolút befutó fotó az lett, ahol nem a hátam, hanem szemtől szembe "húzom" a férjem a tengerpart felé.



3. Fogd meg a napot!

Mi ezt is egy kicsit másképpen valósítottuk meg, mint az inspirációul szolgáló képeken látható, ugyanis ketten együtt zárjuk a "szívünkbe" a lenyugvó napot.



4. Séta a tenger habjai felé

Ebben a formában ilyen képet nem készítettünk, és bár mondjuk lettek hasonló beállításúak, mégsem szeretem ezeket a fotókat. Egy jó tanács: ha leégtetek és vöröslik a hátatok, mint a rák páncélja, akkor inkább ne próbálkozzatok ezzel a pózzal bikiniben! :D



5. Selfie a napszemüveg lencséjében

Az egyik kedvencem mindenféleképpen ez. Egyszerűen imádom a fotó hangulatát, a színeket. És még a selfie is sikerült!! :)



6. Napozás a homokban

Az inspirációs képek ebben az esetben is eltérőek, hiszen oldalról lettem fotózva, de a sajátomat így szeretem.



7. Selfie a tenger mélyén

A nászutunk előtt vettünk egy GoPro kamerát, amivel nagyon sok képet készítettünk a víz alatt, így természetesen nem maradtak el a selfiek sem. Habár nekem még gyakorolnom kell, hogy a víz alatt tudjak maradni és szebb hátterű képek is készülhessenek rólam, azért a teknősös selfienek nagyon örültem (ha én még csak messziről is látszódom).



8. Félig vízben félig felette

Inspiráció
Na ehhez azért kérnék azoktól pár tippet, akik már készítettek, hogy mégis hogy a fenébe tudták megvalósítani. Mi sokszor próbálkoztunk vele, de valahogy sehogy sem sikerült. Vagy csak a víz alatt sikerült, vagy felette, vagy úgy, hogy a víz felszínén lévő rész csupa vízcseppes... Szóval igen, várom a tippeket, mert ezt nagyon szeretnénk megvalósítani a férjemmel.


Ezek lettek volna a mi képeink. Egyáltalán nem profik, de mi így szeretjük őket!

Nektek van olyan kedvelt fotóbeállításotok, amit a nyaralásotok alkalmával mindenképpen meg szerettetek volna valósítani és végül sikerült is?

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék