DIY: Fesztiválnadrág

13:26:00


Még tavaly közzétettem egy inspirációnak szánó bejegyzést a blogon, amiben előre beharangoztam, hogy én is csinálok magamnak egy rövidnadrágot egy régi farmernadrágomból. Nos, végül tényleg megcsináltam, csak épp a blogon nem mutattam meg...
Viszont az inspirációnak szánt bejegyzés szerintem idén is aktuális, sok ötletet meríthetünk a képekből egy DIY projekt kapcsán.
Mivel újra itt a nyár, a jó idő, nem mellesleg ezzel együtt a fesztivál szezon is beköszöntött, úgy gondoltam, hogy megint alkotok, és csinálok egy ma trendinek és divatosnak számító farmer rövidnadrágot. Gyorsan elő is kerestem az egyik régi, megunt és már eléggé elkopott farmernadrágomat és nekiláttam a munkának.


Ezúttal viszont Nektek is megmutatom a végeredményt.




A legegyszerűbben úgy tudjuk megfelelő méretre vágni a nadrágot, ha sablonnak használjuk az egyik sortunkat. A képen nem látni, de én ki is jelöltem, hogy hol akarom elvágni a nadrág szárát - ehhez szappan használtam. Majd fogtam egy ollót és nyissz - levágtam:


(A nadrág szárát sem kell ám kidobni, még fel tudjuk használni máshoz is - erről is írok majd egy másik posztban.)

Voltaképpen már ezzel kész is vagyunk, de persze tovább variálhatjuk és díszíthetjük a rövidnadrágunkat. Csak a fantáziánk szabhat határt: rojtozhatjuk, szegecseket tehetünk rá, csipkével díszíthetjük, befesthetjük, koptathatjuk, stb. stb.

Én most a fehérítőt vetettem be, mivel ombre hatást szerettem volna elérni.
A mosdóba öntöttem fehérítőt (kb. 3-4 dl) és egy kis vizet. Beletettem a farmernadrágot, úgy, hogy a nadrág korca nem ért bele a fehérítőbe, hisz azon a részen az eredeti színt szerettem volna megtartani.


Ezután vártam. Kb. 1 óra múlva már a fehérítő megtette a hatását és egyre jobban kivette a színét a nadrágnak. Vártam még egy kicsit, és mikor már nekem tetsző színe lett kiengedtem a mosdóból a fehérítőt, és jól átmostam meleg vízzel a nadrágot. Majd kitettem száradni. Száradás után mosógéppel is kimostam (erősen érződött még a fehérítő szaga). Végül ilyen lett:



Nekem nagyon tetszik, az egyik kedvencem az idei nyáron!

Nektek hogy tetszik?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék