Válassz napszemüveget az arcformádnak megfelelően!

15:02:00


Nagyon szeretem a napszemüvegeket, hiszen nem csak a szikrázó napsugaraktól védi meg a szemünket, de remek kiegészítője is lehet az öltözékünknek.
Amennyire öltöztet, annyira nehéz kiválasztani a tökéleteset... Velem sokszor megesett, hogy ott álltam tanácstalanul a napszemüveg állvány előtt, és hiába próbálgattam egymás után a szebbnél szebb darabokat, ha feltettem, rajtam valahogy sehogy sem állt.
Aztán rájöttem, hogy hiába ragaszkodom egy bizonyos napszemüveg típusért, ha az nem az én arcformámhoz illeszkedik, felpróbálhatom a századik darabot is, akkor is rosszul néznék ki benne...
Ahhoz, hogy meg tudjuk találni a tökéletes hozzánk passzoló napszemüveget, először is az arcformánkat kell bekategorizálni. Ebben szeretnék most segíteni!


Először is határozd meg, hogy milyen típusú az arcformád! Hogyan fogj hozzá?
Nem olyan nehéz, mint ahogy az hiszed! Fogd össze a hajad, vagy egy hajpánttal tűzd hátra. Ezután állj a tükör elé, majd egy filccel - de akár bevetheted az egyik rúzsodat is - egyszerűen csak rajzold körbe az arcod körvonalát.
Ezután már könnyen meg tudod határozni, hogy melyik típusba sorolható a Te arcformád.
4 alaptípus létezik, nézzük meg, hogy mi jellemző ezekre és milyen napszemüvegek érdemes beszerezni.

Szív alakú arcforma
Jellemzője: széles homlok, széles és karakteres arccsont, keskeny áll.

Ideális napszemüveg fajták:


Ovális arcforma
Jellemzője: hosszúkás arc, az áll általában keskenyebb a homlokrésztől, a járomcsont pedig magasabban helyezkedik el.

Ideális napszemüveg fajták:


Kerek arcforma

Jellemzője: az állon kevés a szögletesség, az arc szélessége és hosszúsága között pedig nincs nagy eltérés, szinte azonos nagyságú.

Ideális napszemüveg fajták:



Szögletes arcforma
Jellemzője: szögletes állkapocs, a homlok és az arccsont pedig széles

Ideális napszemüveg fajták:

Ti már megtaláltátok a tökéletes napszemüveget nyárra?

Ha tetszett a bejegyzés csatlakozzatok a blog Facebook csoportjához!
   

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Minden tavasszal eddig nagy problèmát okozott a napszemüveg választás, idèn viszont rátaláltam a tökèletesre ès a fentiek szerint választottam èn is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy megtaláltad a tökéletes napszemüveget! :)

      Törlés
  2. Tavaly megtaláltam a tökéleteset és a bejegyzés szerint sem hibáztam :) A képek alapján a Wayfarer a nyerő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! :) Én évekkel ezelőtt megtaláltam a tökéletest, persze közben azért még beszereztem párat, de egyiket se szerettem annyira mint ezt. Viszont tavaly sajnos eltört... Szóval idén újra indul a vadászat, most én is a wayfarer felé kacsingatok! :)

      Törlés
    2. Én évek óta kerestem, de egyszerűen nem találtam semmit, ami jól állna. Már kezdtem feladni, amikor a Rossmann-ban felpróbáltam ezt a típust és úgy megörültem, hogy passzolt :D Most legalább már tudom, hogy milyen stílusú áll jól, ezentúl csak az ilyeneket kell keresnek, ha ez tönkre menne :)

      Törlés

Címkék