Tetőtől talpig alapdarabokban - Inspiráció a nagyvilágból

7:00:00

Nemrégiben az alapruhadarabokkal ismerkedtünk meg. Sokan talán arra gondoltok, hogy na igen, ha csak az alapruhadarabokból válogatva öltöznénk fel, az olyan lapos és unalmas lenne. Hisz ha csak a fekete, fehér, szürke és bézs színeket variáljuk egymással, abból nem lehet semmi feltűnő, érdekes öltözéket összehozni... 
Biztosak vagytok ebben?
A mai posztban ezt a gondolatot szeretném megcáfolni. Segítségül néhány divatblog között szemezgettem, és kifejezetten azokat az outfiteket keresgéltem, ahol tetőtől talpig alap ruhadarabokat viselnek. Tőlük szerintem érdemes inspirálódni!


Carolines Mode
Style and Blog

The Golden Diamonds

Pretty and Nice

Fashion is my Cure

Bár nem így terveztem, végül leginkább nadrág+felső kombinációkat hoztam...
Persze az alapdarabokon túl még sok minden kell ahhoz, hogy izgalmas legyen a szettünk, de erről majd még írok!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék