Májusi beauty kedvencek

7:00:00


Nem sok szépségápolási terméket használok, ezért sem jelennek meg a blogon gyakran ilyen jellegű bejegyzések, a mai poszt már csak ebből a szempontból is kuriózumnak számít. Az utóbbi hónapokban sikerült néhány olyan újdonságot beszereznem, mely termékeknek a teljesítményével teljesen meg vagyok elégedve, ezért is merem másoknak, így Nektek is ajánlani.

Garnier micellás víz


Habár már jó ideje betörtek a különböző micellás vizek a szépségiparba, én csak nemrégiben szántam rá magam, hogy beruházzak egybe, és ezzel együtt rájöjjek arra a titokra, hogy miért is örvendenek olyan óriási népszerűségnek. Mivel több helyen is csak pozitív kritikát olvastam a Garnier micellás vizével kapcsolatban, ezért az én választásom első körben erre a márkára esett. 
Már az első használat után éreztem, hogy ez tényleg jó, így egyhamar beépült az esti arcápolási rutinomba. Nem csak akkor nyúlok utána, amikor a sminkemet szeretném a nap végén lemosni, hanem ezzel tisztítom meg az arcomat a nap folyamán rátapadt szennyeződésektől is. Rendkívül üde és friss érzetem támad a használatát követően, a sminket is szépen eltávolítja, és végre nem kell szenvednem a fekete szempillaspirállal eltüntetésével sem. Mindenképpen újraveszem, ha elfogy a mostani üveg.

Nivea hidratáló nappali krém



A számomra ideális arcápolási krémet évek óta keresem, de még nem találtam rá az igazira. A bőröm leginkább a kombinált bőrtípusba sorolnám, hiszen a T-vonalban zsírosodásra hajlamos, az arcom egyéb területe azonban gyakran száraz. Emellett folyamatosan küzdök a pattanásokkal is, az elmúlt hónapban pedig extra sok jelentkezett. Ezt a Nivea arcápoló krémet még nem használtam, így "egy próbát mindenképp megér" alapon megvásároltam.

Habár egy nappali hidratáló krémről van szó, én kezdetben reggel és este is bekentem vele az arcom, és azt kell mondjam a gyakori használata segített a pattanásokkal való küzdelmemben. Azonban körülbelül egy héttel később már nagyon soknak éreztem a napi kétszeri használatát, mintha elnehezítette volna a bőröm, és habár a leírásban az olvasható, hogy nem tömíti el a pórusokat, én mégis az ellenkezőjéről tudnék beszámolni (persze ez lehet az én hibámból adódott), és mintha kezdett volna ismét egy kicsit zsírosodni is a kritikus részeken. Nem szerettem volna emiatt megválni tőle, mert tényleg tetszett az elején, ezért egy pár nap kihagyás után már csak reggelente kentem be vele az arcom, és azóta ismét jó barátok lettünk.

Vichy terhességi csíkok és stríák elleni krém


Jó előre felkészülve majd a lehetséges terhességi csíkok megjelenésének eltüntetésére, a 12.hét környékén vettem meg ezt a krémet. Akkor még feleslegesnek éreztem a használatát, csupán egyszer próbáltam ki, és azóta a fürdőszobai szekrényben lapult. Egy hónapja már láthatóan nagyobb pocakom lett, ezért megkezdtem a krém rendszeres használatát is, ezzel is felkészítve a bőröm a csíkok elleni védekezésben. Jelenleg még csak heti két-három alkalommal kenem be velem a has és comb-fenék környékén, azaz ahol esélyes a csíkok megjelenése. Habár még a hatásáról nem tudok beszámolni, mégis nagyon megszerettem, mert igazán könnyű állaga van, gyorsan beivódik a bőrömbe, így nem kell sokat arra várnom, hogy a használatát követően felöltözzem. Habár elsősorban nem ez a funkciója, a gyakorta jelentkező hasviszketésben is segít. Ami különösen tetszik benne, hogy illatanyag és alkohol mentes.
Egyetlen hátrányaként az árát mondanám. A drágább árkategóriába sorolható (már nem emlékszem pontosan, de kb. 20 euró volt a 200 ml), viszont az eddigi teljesítményével én teljesen meg vagyok elégedve, remélem ezt később is el tudom mondani róla.

Labello lip butter


A szélsőséges időjárás nem kedvezett az ajkaimnak, hisz nagyon kiszárította azt. Természetesen, ahogy lenni szokott az ajakbalzsamomat is ebben az időben hagytam el valahol, így amikor a boltban jártam és megláttam a Labello málnás ajakbalzsamot, gondolkodás nélkül tettem a kosaramba. Nagyon krémes, amit mégis nagyszerűen fel lehet kenni az ajkakra, nem ragad és elég tartós is. Kicsit féltem tőle, hogy erőteljes rózsaszínre fogja beszínezni az ajkaimat, azt ugyanis én nem szeretem egy ajakbalzsamnál, de szerencsére ebben sem kellett csalódnom. A felkenés után egy kis halvány rózsaszínes színe ugyan van, de ez még abszolút elfogadható, és gyönyörű fénylő is lesz tőle a szám. A málnás illatáról pedig még nem is beszéltem, pedig egyszerűen mennyei!


A jövőben még tervezek hasonló jellegű posztokat írni a blogra, szem előtt tartva, hogy csakis olyan termékeket mutatnék be, melyeket én is rendszeresen használok, és amelyek teljesítményével magam is elégedett vagyok. 
Ti örülnétek ha máskor is írnék kozmetikai vagy sminktermékekről a blogon?

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék