Új őrület: Arany tetoválások nyárra

8:18:00

Emlékeztek még azokra a rágógumikra gyerekkorunkból, amelyekhez különböző mintájú felragasztható tetoválásokat csomagoltak? Imádtam gyerekként!
És most közel 20 év után itt van ugyanaz az őrület, azzal a különbséggel, hogy most nem (csak) a gyerekek, hanem mi, felnőttek is ragasztgatjuk ismét ugyanolyan előszeretettel ezeket a pár nap után lekopó bőrdíszítéseket. Tudjátok mit? Nekem nagyon tetszenek!


Bár először voltak fenntartásaim ezzel az új hóborttal kapcsolatban, ugyanis felszínre tört bennem az "én már öreg vagyok ehhez" gondolat, aztán rájöttem, hogy nem kell ennyire merevnek lennem, néha jó lazulni is, és miért is ne vállalhatnánk be 25 év felett is ezeket az tetkókat? Abszolút nem leszünk tőle nevetségesek, ha jól választunk akár az ékszerek helyett is lehet jó alternatíva, de velük együtt "hordva" is nagyon szép kiegészítővé tud válni!
Ha nektek is tetszik, és szívesen ragasztanátok magatokra például a fesztiválokon, akkor beszerzési helykén ajánlom az Ebay-t, ahol rengeteg minta közül válogathatunk. De nézzetek körül a fast fashion üzletekben is, a nyárhoz közeledve szerintem egyre több és több arany tetkót tudunk majd itt is vásárolni.
Nézzétek milyen jól mutatnak:



Nektek hogy tetszik ez az új hóbort? Bevállalnátok? 
Esetleg már be is szereztetek néhány mintát?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék