2. Gardrób haul

18:24:00

Valahogy nem tudok megszabadulni az ezüst színtől... Tudat alatt mindig ehhez a színhez vagy anyaghoz térek vissza, pedig hónapok óta tudatosan az aranyat szeretném beépíteni a ruhatáramba - eddig sikertelenül. A nyár elején tett vásárlási körutam végén ismét be kellett látnom, hogy bizony, én hiába szeretnék Kleopátraként aranyban csillogni, a végén úgy sem fogok... (főleg, mert nem vagyok Kleopátra :P)





A nyár elején, nagyon az elején, úgy májusban tettem egy sétát a plázák rengetegében, nyaralás előtt természetesen elsősorban bikinikre vadásztam. Az előzetes terveimhez híven mindenképpen matrózcsíkos bikini felsőrészt szerettem volna venni magamnak, de hamar rá kellett jönnöm, hogy amit kinéztem, az egyszerűen nem áll jól rajtam. Így más színek és formák felé kezdtem kacsintgatni. A New Yorker kínálata között találtam meg ezt az azték mintás darabot. Rögtön megtetszettek a színei. A próbafülkében döbbentem csak rá, hogy a bikini felsőnek mindkét oldalát lehet használni. Már csak ezért is meg kellett, hogy vegyem:

New Yorker 2in1 bikini felsőrész - Azték mintás

A másik oldala csíkos mintázatú. Mindkettő szép, nekem mégis jobban tetszik az azték mintázata, úgyhogy leginkább azt a felét használom.



Semmiképpen nem szerettem volna venni fekete bikinit. Ennek ellenére sorban a feketét vittem be a próbafülkébe. Végül ennél döntöttem, mert nagyon tetszett a strasszos díszítés rajta, és hogy a köldököm is kicsit rejtve van ezzel a megoldással (még a tavasszal volt egy műtétem, és a köldökömnél látszik az öltések helye- nem nagyon lehet észrevenni, de én tudok róla és így azt gondolom, hogy mindenki ezt figyeli...). Bár nem bántam meg a választásomat, pár strassz már sajnos lepotyogott róla (eddig 3 darab, ebből 2 megvan, amit egyszerűen visszaragasztottam)

New Yorker


Mindig elgondolkodom, hogy vagy én vagyok túlságosan válogatós, vagy tényleg akkor, amikor vásárolok, nincs akkora nagy választék. Szerintem egyébként az első az igaz. Strandpapucs címen egyszerűen nem találtam semmi olyat, ami tetszene. Végül, csak hogy vegyek valamit, a Deichmannban megvettem ezt a fehér papucsot, aminek a pántja egy kicsit ezüstösen csillog. Igaz, nem mondhatni épp strandpapucsnak, viszont nagyon kényelmes volt. A nyaralás előtt nem készítettem képet róla, ezért elnézést, hogy ilyen viseltes állapotban mutatom meg nektek (mentségére szóljon, hogy még a tengerben is járt egy alkalommal, és azóta is gyakran van a lábamon...)

Deichmann

Csíkos felső - (5 euró)
2in1 bikini felső - New Yorker ( 8,95 euró)
Bikini - New Yorker (21,95 euró helyett 12,95 euró)
Papucs - Deichmann (9,95 euró)
Karkötő - egyiptomi bazár

A kívánságlistámon szerepelt egy csíkos felső, amit elég olcsón be is szereztem. A nyári ruhatáram egyik alapdarabja lett, hisz a fekete-fehér színkombináció egyszerűen mindenhez passzol.


Az utolsó, amit meg szeretnék mutatni, azt Egyiptomban kaptam. Bazárról bazárra sétálva ezen a szépségen akadt meg a szemem. A szememben lévő csillogást a szerelmem is észrevette, úgyhogy azonnal mondta, hogy megveszi nekem ajándékba! Innen is üzenem neki, hogy SZERETEM! Őt is és a karcsatot is. Szerintem gyönyörű ezzel a türkiz kékkel.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék