Az első webshopos vásárlásom - Sheinside

18:42:00

sheinside kezdőlapja
Eddig nem nagyon mertem rendelni webshopokból. Mint mindenkinek, nekem is az volt a legnagyobb félelmem  ezzel s vásárlási móddal kapcsolatban, hogy nem érkezik meg az árú, a pénzem pedig elszáll, vagy ha megérkezik is, nem lesz jó a méret...
Aztán csupa pozitív véleményt olvastam ezzel a témával kapcsolatban, a sheinside webshop, amelyről rendelni szerettem volna, pedig  az elmondások és mások tapasztalatai alapján nagyon megbízhatónak tűnt, ezért rendeltem tőlük pár dolgot.
Most ebben a posztban a véleményemet szeretném megosztani Veletek, na meg megmutatnám, hogy miket szereztem.

Nagyon egyszerűen és gyorsan tudunk regisztrálni az oldalra, de minden előzetes bejelentkezés nélkül is tudunk nézelődni a hatalmas kínálat között. Én konkrétan napokat töltöttem el ezzel, és ami megtetszett, azt rögtön a kosaramba tettem, hogy aztán ne kelljen újból megkeresnem azokat, amiket meg szeretnék venni. Mondanom sem kell, hogy egy vagyont tudtam volna otthagyni, rengeteg dologra lenne szükségem, és még annál is több minden tetszett az oldalról. Végül a józan észre hallgatva, na meg a pénztárcám meghatározott vastagsága is segített abban, hogy szelektáljak, és csak azokat a dolgokat hagyjam meg a kosaramban, amiket végül megrendeltem.
A rendelés menete egyszerű, pár perc alatt meg is volt. Választhatunk az ingyenes kiszállítás és az express csomagküldés között (ezért fizetni kell). Az ingyenes szállítás esetén a várakozási idő kb. 20 munkanap, míg a fizetős esetén (ami kb. 10 euró) 5-15 munkanapot ígérnek. Én most a fizetős megoldást választottam - sürgetett az idő, ugyanis még a hazautazásom előtt kézhez szerettem volna kapni a megrendelt holmikat. A későbbiekben szerintem az ingyenes csomagszállítást választom.

A csomagom

A csomag rendben megérkezett, igen gondosan becsomagolták, minden holmit külön-külön fóliába, a nyakláncot pedig az eredeti csomagolásán túl még egy kibélelt papírborítékba is.


Lehet velem van a baj, mert túl türelmetlen vagyok, de én nem voltam annyira megelégedve a kiszállítás idejével. A rendeléstől számítva kb. 3 hét múlva érkezett meg, ha csak a munkanapokat is számítjuk ez legalább 15 nap. Tudom, nem panaszkodhatom, hiszen a 15 munkanaphoz tartották magukat...
A ruhák minőségével teljesen elégedett vagyok, az árhoz viszonyítva erre számítottam. Egyedül a szoknya színével nem vagyok elégedett, élőben sokkal vibrálóbb, szinte narancsos színe van (ezt szerintem lehet látni a fenti képen is), ami annyira nem tetszik. De egyébként minden mással tényleg elégedett vagyok.
Ezeket a szépségeket vettem:

Pliszírozott szoknya

Fehér blúz


Boyfriend blézer

Nyaklánc

Ti szoktatok neten keresztül vásárolni? Melyik a kedvenc webshopotok?

Ha érdekel titeket a rendelés menete írjátok meg itt a blogon komment formájában, vagy Facebookon, és készítek róla egy bejegyzést!


You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Nekem sem tetszene, ha pluszban fizetnék 10 eurót a gyors szállításért és még így is kb ugyanannyi idő alatt érkezne meg, mintha ingyenesen kértem volna... :S

    VálaszTörlés
  2. Azt tudja valaki, hogy hány dollár fölött van vám?

    VálaszTörlés

Címkék