DIY: Így dobd fel strasszkövekkel a táskádat!

15:30:00

Volt egy régi fekete clutch táskám, amivel egyébként nincs semmi baj, csupán nagyon unalmas... Ezért pár héttel ezelőtt vettem színes, csepp alakú strasszköveket, azzal a céllal, hogy majd ráragasztom őket.
Most ennek a munkámnak az eredményét láthatjátok!

Sokáig vacilláltam, hogy milyen színű strasszköveket használjak, hiszen a csomagban volt mindenféle gyönyörű színű: lila, pink, zöld, arany, kék, piros... Végül az ösztöneimre hallgatva a világoskék, a királykék mellett döntöttem, amit még kicsit feldobtam az aranysárga kövekkel.
A mintán is sokat agyaltam, számos variáció jutott eszembe, rakosgattam ide-oda a kis köveket (még ugye ragasztó nélkül). Végül itt is az ösztöneimre hagyatkoztam, és ragasztás közben alakult ki a végső eredmény.





A farmersortot is én csináltam, emlékeztek? (ITT)

Nektek hogy tetszik? Ti ragasztanátok strasszokat a táskátokra?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék