3. Gardrób haul

13:31:00

Imádom a leárazásokat, mert ilyenkor ha persze a szerencse is mellém társul remek dolgokat tudok megszerezni, amit egyébként nem vettem volna meg az áruk miatt...
Pár hete szereztem pár dolgot, és a leárazásoknak köszönhetően igen jó áron. Most ezeket szeretném Nektek megmutatni!



Bár a foci VB-nek már vége, de mikor megláttam ezt a szív alakban lévő focilabdás felsőt, tudtam, hogy ha mást nem is, de ez mindenképpen hazajön velem. Tulajdonképpen ezzel szerettem volna kicsit a szerelmemnek kedveskedni. Ő ugyanis focista, és az év 52 hétvégéjéből minimum 45-öt a futballpálya mellett töltök, azzal, hogy neki és persze a csapatának szurkolok. Most már legalább van mit felvennem oda! :)

New Yorker - 7,95 euró helyett 2,95 euró

A H&M-be mindig bemegyek, de általában üres kézzel jövök ki. Nem tudom miért, de valahogy nem a szívem csücske ez az üzlet, talán mert mindig akkora tömeg van bent. Másrészről pedig ez az a hely, ahol gyakorlatilag úgy érzem, hogy mindent a földről kell megnéznem, mert senki sem törődik azzal, hogy nem teszi vissza jól a vállfát a helyére, vagy a vállfára a ruhát, ami egy egyszerű mozdulattal már a földön is landol. A következő vásárló pedig egyszerűen letapossa, miközben pontosan látja, hogy az lent van a földön... ÁÁÁ, ilyenkor a legszívesebben jól beolvasnék neki, de... inkább többet nem is írok erről, csak most úgy kijött belőlem.
Szóval, nem szeretek nagyon ott vásárolni, de ha basic holmikat akarok venni, még mindig ezt tartom a legjobb választásnak. Most csak ezt a szürke felsőt hoztam el onnan magammal:

H&M - 4, 99 euró

Eléggé hiányos az ékszerkollekcióm... Míg régebben egy csomó fülbevalóm volt, most alig akad egy-kettő. Aztán vele találkoztam, és kétség sem fért, hogy ő is a táskámba landol, már csak a színe is nagyon megfogott, az pedig, hogy még le is volt árazva plusz pont!

mister lady - 4,95 euró helyett 2,00 euró

Szerettem volna egy lenge, nyári blúzt. A Pure Fashionben akadtam rá a tökéletesre. A korall szín tavaly óta az egyik kedvencem, a csipkés megoldása pedig igazán romantikussá tette számomra. Az idei év nagy divatja, azaz a crop top, nem az én világom, viszont ezzel az alul megkötős fazonnal valamelyest mégis illeszkedik ebbe a trendbe, ha csak diszkréten is.

Pure Fashion - 9,95 euró


A nyári szandálomat is sikerült beszereznem, szintén a Pure Fashionben. Nagyon kényelmes darab, és bár elsőre nem tetszett a gyöngyös díszítése, mára már ezt is megkedveltem.

Pure Fashion - 14,95 euró helyett 10,00 euró


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék