A legjobb divatfilmek és sorozatok

6:25:00

Egy kicsit rendhagyó poszt lesz a mai, mert most kivételesen film és sorozatajánlót hoztam. Próbáltam egy kicsit a divat körül mozogni, ezért olyan filmek és sorozatok listáját készítettem el, amelyek valamilyen módon köthetőek a divathoz, ha másképp nem is, csak a színészeken látott gyönyörű ruhák miatt kerültek bele ebbe a kategóriába. Azért igyekeztem olyan filmeket is keresni, amelyek középpontjában egy legendás divatikon áll.
Azt gondolom, hogy érdemes mindegyik filmet megnézni, akár egyedül, akár egy csajos nap keretén belül!
Jó szórakozást!


Filmek


Az ördög Pradat visel


Nekem ez a film a Number 1! Szórakoztató, vicces,  Meryl Streep pedig lenyűgöző!


Egy boltkóros naplója


Ha könnyed kikapcsolódásra vágysz, vagy akár barátnős napot szervezel, ezt a filmet válaszd. Maga a történet szerintem kissé bugyuta, de azért egyszer érdemes megnézni.


Coco Chanel


Ez egy életrajzi film, melyből megtudhatjuk, hogyan lett egy árva lányból a divattörténelem egyik legnagyobb alakja.


A szeptemberi kiadás


Ezt a dokumentum filmet még nem láttam, de már egy ideje a megnézendők listáján szerepel.


Yves Saint Lauren


Még egy olyan film, amit még sajnos nem láttam, de nagyon érdekel (annak ellenére is, hogy nem kapott valami jó kritikát).


Marie Antoinette


Egy kakukktojás, mert ez egy kosztümös film, de imádom, és a ruhák is eszméletlen gyönyörűek benne! Egyszer én is szívesen belebújnék egybe!


Sorozatok

Szex és New York


Kell erről mondanom bármit? Szerintem nem, ez mindennek az alfája és omegája. 


Gossip Girl


New York, Upper East Side és a felső tízezer! Gyönyörű ruhák és cipők! Kell ennél több? Na igen, szerintem a sorozat története is nagyon jó (ha a végére, ahogy az lenni szokott általában, egy kissé ez is ellaposodott).  Ne kövezzetek meg, de én talán ezzel a sorozattal és a benne szereplő ruhakölteményekkel jobban tudok azonosulni, mint a Szex és New Yorkéval. Persze szerintem ebbe belejátszik egyfajta generációs különbség is... 
Viszont ha még nem láttátok, érdemes megnéznetek ezt a sorozatot!


Pretty Little Liars



A sorozat központi cselekménye bár nem a divatról szól, hanem egy rejtélyes idegenről, A-ről, aki minden egyes kis titkukat tudja a lányoknak, és fenyegetésben tartja őket. Ha maga a történet nem is a divat köré épül, már csak a ruhák miatt is érdemes belenézni a sorozatba, hiszen a szereplőnők mindig nagyon csinosak és divatosak. Négy különböző karakter (a történet előrehaladtával ez is bővül), négy különböző divatstílus, ami garantálja, hogy azonosulni tudsz az egyikkel!


Ti milyen filmeket/soroazatokat ajánlanátok még a divat kategóriájába?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék