Mentsd meg a régit, alakítsd át a régi ruháidat! - Fashion DIY blogok

6:00:00

A blogon eredetileg általam átalakított ruhadarabokat és kiegészítőket szerettem volna csak bemutatni. Egy párat már meg is osztottam veletek, viszont időhiány miatt az elképzeléseimből csak keveset tudtam eddig megvalósítani. Viszont folyamatosan vannak ötleteim, amelyeket két helyről szoktam kapni.
Elsősorban blogok által inspirálódom. Imádom ugyanis a DIY Fashion blogokat, bár viszonylag kevés van, ami teljes mértékben tetszik nekem. Többet is követek rendszeresen, de most kifejezetten csak azokat szeretném Nektek megmutatni, amit a leginkább kedvelek.

Kedvenc magyar bloggeremmel, Judittal kezdeném a sort. Pár évvel ezelőtt indította a blogját, egy hosszabb szünetet követően nemrégiben újból hozza nekünk a csodálatos átalakításait és ötleteit. Nemrégiben például egy csodás ruhát készített egy sálból! Nézzétek csak:



Van egy spanyol blogger, a Crimenes de la Moda írója Maria, aki elsősorban divatblogger, de nagyon sok DIY dolgot is csinált már, a táskákon keresztül ékszereken át egészen ruhadarabok átalakításáig mindent! Ezek közül az egyik kedvencem (bár nagyon nehezen tudtam választani), amikor egy farmerszoknyát alakított át:


A pair& a spare blogon is nagyon sok DIY dolgot találhatunk, mint például, hogy hogyan tudunk átalakítani egy maxi szoknyát asszimetrikussá:



...love Maegan  igazán sokszínű, igazán sok témakörben olvashatunk tőle, a lakberendezésen keresztül a szépségápoláson át egészen a divatig. Nem kifejezetten DIY Fashion blogger, de azért elég sok ilyen jellegű átalakítási vannak.
Például gondoltátok volna, hogy ez a nadrág is DIY?


Nektek van kedvencetek?
Szoktatok átalakítani régi, megunt ruhadarabokat?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék