Így inspirálódom én...

7:16:00

Tegnap már megosztottam Veletek a kedvenc DIY Fashion blogjaimat. Említettem, hogy tőlük merítek elsősorban ihletet és erőt, hogy én is átalakítsak valamit a gardróbom tartalmából.
A mai posztban szeretnék néhány tippet Nektek adni arra az esetre, ha ti is kacérkodnátok a gondolattal, hogy saját kezűleg újítanátok fel egy-egy jó állapotban lévő, de már megunt és nem használt ruhadarabjaitokat, de nem tudjátok, hogyan is kezdjetek neki.
A legtöbbször azért alakul ki bizonytalanság ezzel kapcsolatban, mert nem tudjuk, hogy hogyan is lehetne egy régi darabból újból divatosat és trendit varázsolni.
Pedig erre nagyon egyszerű a válasz, egyszerűen meg kell nézni, hogy most mik a trendek.
Én nagyon sok inspirációt és ötletet merítek az üzletek és webshopok kínálatai között, de szeretem megnézi a nagy divatházak kollekcióit is, néha pedig egy-egy sorozatból, magazinból kapok ihletet.

Az első és legfontosabb lépés tehát, hogy járjunk mindig nyitott szemmel.
Amikor az üzletekben nézelődöm, és megtetszik valami, rögtön azt is megnézem, hogy én el tudnám-e készíteni saját kezűleg. Felmérem a feladat nehézségi szintjét (a könnyű kategóriába tartozik nálam, ami nem igényel túl nagy varrótudást, mivel én nem tudok varrógéppel varrni), és azt, hogy vajon anyagilag megéri-e nekem. Szép és jó dolog a DIY, de egyes esetekben felesleges belevágni saját kezűleg, ha az anyagköltség meghaladja a kész árú árát. Ilyenkor a legegyszerűbb egyszerűen megvenni és örülni neki! :)
A másik inspiráció forrásom az internet. Szeretek itt nézelődni, akár webshopokról van szó, akár divatblogokról, hisz mindig megtetszik valami. Ezeket rendszerint elmentem magamnak. A Pinterest erre egy nagyon jó felület, én nagyon szeretem, hiszen az általunk külön megnevezett albumokba tudjuk elmenteni a nekünk tetsző képeket, így nem foglalnak helyet a számítógépünk memóriájában. Nekem is van egy DIY Fashion & Inspiration nevezetű albumom, ahol rendre gyűlnek a jobbnál jobb ötletek.
Ha pedig ezzel megvagyunk, nincs más hátra, csak a megfelelő kellékeket kell beszereznünk (ami számtalan dolog lehet: strasszok, flitterek, textilfesték, gyöngyök, szegesek, bojtok, szalagok,...) és nekilátni az átalakításnak.

Készítettem pár inspirációs kollázst, hogy lássátok, nem mindig igényel nagy ügyességet egy-egy ruhadarab felújítása. Így nem kell vagyonokat költenünk, ha fel szeretnénk frissíteni a gardróbunkat!











Nektek tetszenek ezek az ötletek?
Ti mit alakítottatok már át eddig?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék