A Nagy Esküvő szervezés: Dekoráció

7:00:00

Irigylem azokat a menyasszonyokat, akik rendelkeznek annyi kitartással az esküvőjük előtti stresszes időszakban (mert hiába képzeltem el én is, hogy ezt át lehet vészelni minden idegeskedés nélkül... Olyan nem várt problémákkal kellett szembesülnünk, ami azért okoz(ott) néhány bosszankodással eltöltött kellemetlen órát), hogy még saját maguk is valósítsák meg a helyszín díszítését, az asztali dekoráció elkészítésétől kezdve a fő háttérig mindent... Tényleg leborulok előttük!
Én is játszottam ezzel a gondolattal, de mivel külföldön élek, és az esküvőnk előtt csak néhány nappal megyünk haza, ezt eléggé nehezen tudtam volna megvalósítani. Pedig már évek óta készülök az én "DIY esküvő" változatommal, folyamatosan gyűjtöm a Pinterest Wedding című albumomba azokat az esküvővel kapcsolatos képeket, amelyeknek egyes részletei megfogtak és megmozgatták a fantáziámat. Na azért félre ne értsetek, abszolút nem vagyok letörve, hogy egy nálamnál sokkal profibb csapat fogja megvalósítani a sátor dekorációs látványvilágát. Sőt! Úgy érzem, hogy hatalmas tehert vesznek le ezáltal a vállaimról.


Az esküvőnk színei a fehér és az arany, egy kis zölddel megspékelve. Kicsit féltem/félek attól, hogy az általam elképzelt fehér virágok nem igazán fognak érvényesülni a fehér sátorban, de Mimi szerint, aki csapatával fogja feldíszíteni a sátorunkat, ezzel nem lesz gond, főleg azért mert igyekszünk sok-sok borostyánt használni, ami remekül kiemeli a virágokat (a főasztal és főháttér fontos eleme, de az asztaldekorációban is megjelenik).
A főasztal és a mögötte lévő "fal" az egyik legmeghatározóbb pontja minden esküvőnek. Ennél az asztalnál fogadjuk a a vendégeket, és ha belépnek a sátorba ez lesz az a rész, amit először tekint meg mindenki. Mi, mivel egy kicsit naturisztikus külsőt álmodtunk meg,az asztalunk és a mögöttünk lévő fal egy része is borostyánnal lesz körbedíszítve (hasonlóan, mint az első képen látható), melyek közé fehér virágok lesznek tűzdelve.


Mint megtudtam, maga a sátor méretei hatalmasak: a sátor magassága a csúcsánál kb. 5 méter, a széleinél legalább 3 méter, így az első ötletünket, amire gondoltunk elvetettük, mert nem lehetett volna megvalósítani. Így most annyiban maradtunk, hogy a sátor hosszában fehér és arany színű anyaggal lesz beborítva úgy, hogy a sátor felső része így nem fog látszódni. Én nagyon szeretnék még néhány virág alakú pom-pommal is díszíteni, de a vőlegényemnek nem igazán tetszik ez a gondolat. Pedig annyira szépek, nem?! Na de van még néhány hónapom meggyőzni őt! :)


Az asztalokról nem hiányozhatnak a virágok és gyertyák sem, valami hasonlót tervezünk nálunk is, hófehér virágokkal, borostyánnal és fehér gyertyákkal.


A képen látható asztali futó elképesztően tetszik. Ilyet mi nem tudunk beszerezni (ha mégis akkor meg már a keretbe nem  férne bele), de mindenképpen arany színű lesz, hisz a sok fehér mellé kell valami szín is.
Ezek a kis zászlós fogpiszkálók nagyon aranyosak, és szuperül mutathatnak az előételes tányérokon. Ezeket én fogom megcsinálni, az elkészítésükhöz pedig már meg is rendeltem a dekortapaszokat.


+ egy extra kívánság: hagyomány, hogy az esküvő után a fiatal pár fényképezkedik a vendégekkel. Erre szeretnék csinálni valami szép fotós hátteret. Viszont arra nem számítottunk, hogy legalább 3 m hosszúnak kellene lennie (a fotósunk ajánlotta), meglátjuk, hogy lesz-e faanyag a megvalósításhoz (külön erre a célra azért nem szeretnénk vásárolni). Ha igen, ezt a két variációt tudnám elképzelni. Szerintetek a rusztikus vagy a kissé bohém lenne a nyerő?




Nektek milyen volt az esküvői dekorációtok? 
Vagy ha még nem volt esküvőtök, van-e már valamilyen elképzelésetek a díszítéssel kapcsolatban?


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Tegnap volt de nem volt semmi extra. Kis, bensőséges unnnep volt többszázezres dekir nélkül is.

    VálaszTörlés

Címkék