A Nagy Esküvő Szervezés: Ékszerek

10:30:00

Minden menyasszony legnagyobb éke az esküvője napján a karikagyűrűje. Természetesen azért más ékszereket is viselhetünk és viselünk is ezen a napon. Ez lehet egy szép nyakék, fülbevaló, karkötő, vagy valamilyen hajdísz. Hogy ki melyiket választja, esetleg egyszerre többet is feltesz magára, azt mindenki a saját egyéni ízlése dönti el.
Mivel én mindig is a fülbevalókért rajongtam, így nem volt kérdéses, hogy az esküvőm napján is emellett az ékszer mellett teszem le a voksom. Egy nagyobb méretű és hangsúlyos fülbevalót képzeltem el a Nagy Napon, olyat, ami természetesen nem vonja el a ruhámról figyelmet, de kellőképpen kiemeli az arcomat. Az utóbbi hónapokban folyamatosan figyeltem az ékszerállványokat és böngésztem a webshopokat a tökéletes darab után, jelenleg 3 fülbevaló esélyes a végső győzelemre.
Bár a menyasszonyok leginkább a fehér és ezüst kiegészítőket preferálják jobban, az én nézetem szerint ugyanolyan elegáns és szép lehet az arany is. Sajnos valódi arany és drágaköves ékszereket nem engedhetek meg magamnak, így maradtam az olcsóbbik változatnál.
Bár az eredeti elképzelésemben kizárólag arany színre gondoltam, időközben rájöttem arra, hogy érdemesebb többféle színű és formájú ékszert is megvásárolni, hogy végül legyen miből válogatni. Így a kiválasztott ékszerek sokszor inkább csak alapjaiban arany színűek, mintsem teljes egészükben.


Életem első Ebay rendelése is volt egyben ez a fülbevaló. A hirdetett képeken nekem sokkal jobban tetszett, mint később élőben, de nem tudom az okát, hogy miért. Talán egy kicsit hosszabbra és kicsit világosabb arany színűre számítottam. Mára már megbarátkoztam vele, és el tudom képzelni, hogy végül ezt fogom viselni a Nagy Napon.


Ez a fülbevaló is Ebay-es szerzemény, amiről már kezdtem lemondani, mert elég sokat kellett várnom rá, mire kézhez kaptam. Szerettem volna egy kicsit "menyasszonyosabb" fülbevalót is, ezért választottam ezt a fehér gyöngyöset. Első látásra nem hittem volna, de a fülemben nagyon jól mutat, kellőképpen feltűnő, a három gyöngynek köszönhetően pedig számomra a klasszikus esküvői hangulatot idézi.


A harmadik darabot a H&M-ben vettem. A képeken nem igazán látszik, de ebben a kövecskék egy része halvány rózsaszínűek.
Amikor ruhapróbán voltam megemlítettem, hogy én kizárólag csak fülbevalókban gondolkodom, abból is csak a méretesebb darabok jöhetnek szóba. A szalon tulaja és egyben a ruhák tervezője is egyetértett ebben velem, sőt, hogy jobban el tudjam képzelni majd a végeredményt, rögtön keresett is egy fülbevalót, amit a fülemhez tett próbaként, hogy hogyan fog mutatni a ruhával. Az az ékszer hasonló formájú volt mint ez. Így amikor megláttam a H&M állványon, tudtam, hogy fel kell próbáljam. A három közül jelenleg most ez a kedvencem, de azért kíváncsi vagyok, hogy a ruhával mennyire fog passzolni ez a kicsit rózsaszínesebb árnyalat.


Nem tudom végül melyiket fogom viselni a Nagy Napon, a végső döntést szerintem az utolsó pillanatban fogom meghozni. Persze még az is lehetséges, hogy végül egy negyedik lesz a befutó! :)

Nektek a három közül melyik tetszik a legjobban?

Ne feledjétek, a Facebookon folyik egy nyereményjáték, csak egy like és egy megosztás szükséges a képre!


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Az első füli nekem is megvan, nekem tetszik és nem látok nagy különbséget a promokép között. Még nem volt alkalmam hova felvenni. A második, gyöngyös fülbevalód nagyon tetszik,rá is keresek gyors ebay-en!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, lehet csak én képzeltem el teljesen másképpen a fülbevalót, aztán pedig kicsit csalódtam, amikor kézhez kaptam és nem olyan lett, mint amit szerettem volna... De ennek ellenére szép és mára már megbarátkoztam vele. A gyöngyös nekem is nagy szerelem, és olyan jól mutat a fülben! :)

      Törlés
  2. Nagyon klassz fülbevalókat válogattál ki! Az én kedvencem a második, fehér gyöngyös, de szerintem egyikkel sem nyúlsz mellé.
    Nagyon érdekes különben, ki milyen ékszerért rajong. Én pl. gyűrűs vagyok; ez persze nem azt jelenti, hogy minden ujjam tele van, hanem, hogy azt hordom mindig, azokat nézegetem egy ékszerboltban, arra vágyom, stb. Neked meg a fülbevaló a fontos... vajon tudod, miért? (én már gondolkoztam rajta: szerintem nekem azért a gyűrű, mert azt mindig látom :-)
    A nyakadban mi lesz a nagy napon?
    Üdv:
    Piffeny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Piffeny! :)

      Köszönöm! Egyre jobban a gyöngyös fülbevalóban gondolkodom én is, olyan tipikusan "menyasszonyos"! Bár ki tudja, lehet augusztusig még találok egy negyediket változatot is... :)
      A nyakamban nem lesz semmi ékszer, egyrészt nem igazán szeretem a nyakékeket vagy láncokat (bár mostanában gyakrabban viselem őket), másrészt a ruhám felső része elég díszes lesz, igy a nyakam nem igényel további kiegészítőt.
      Miért éppen a fülbevalók? Érdekes kérdés, amin még sosem gondolkodtam. Mindig is szerettem őket, és megnyugtat már csak a tudat is, hogy van valami szép a fülemben, főleg ha összekötöm a hajam, mert olyankor mindig olyan csupasznak érzem nélküle magam. :)
      A fülbevalók mellett a gyűrűket is nagyon szeretem. Viszont érdekes, hogy míg más ékszerekkel ellentétben, engem nem zavar, ha valami bizsu, ez a gyűrűkről nem mondható el. Fogalmam sincs miért, de nem szívesen tennék fel az ujjaimra bizsu ékszert. Jelenleg az eljegyzési gyűrűmet hordom napi szinten, amire ha letekintek, legyen bármilyen kedvem, egyből valami megmagyarázhatatlan boldogság és nyugalom tölt el, amitől egyszerűen csak mosolyognom kell. :)

      Törlés

Címkék