Egy közös munka: A divatról, és ami mögötte van II.

14:00:00

Megszületett a Persely blog szerzőjével, Verával közösen írt sorozat második része is, amit ma szintén én írtam. A webáruházak kínálatát böngésztem át és vizsgáltam meg.  Fogadjátok sok szeretettel!

Legutóbb körüljártuk virtuálisan a Fast Fashion üzleteket, és megpróbáltunk rájönni hol, mit és leginkább mennyiért tudunk megvásárolni. Ma a webáruházakkal folytatnám a sort, körbenézünk pár kedveltebb oldalon, hogy kiderítsük mire számíthatunk anyagilag az internetes ruhavásárlás esetén.

Sokan félnek interneten keresztül ruhadarabokat vásárolni, aminek elsősorban a bizalmatlanság és a félelem az oka. Rengeteg kérdés merül fel ilyenkor az emberben: Vajon ha átutaljuk a pénzünket, tényleg elküldik a csomagunkat? Mi van ha elveszik a postán? Mit tegyek ha nem jó a méret?... 
Először én is nehezen adtam be a derekam. Nem szerettem volna zsákbamacskát játszani, ezért olyan oldalról rendeltem magamnak, amit tudva tudtam, hogy rengetegen használnak és megbízható. Még így is legalább két hétig várakozott a "kosaramban" a kiválasztott áru, és egy nagy levegővétel kellett ahhoz, hogy megnyomjam a fizetés gombot. De megtettem, és szerencsémre nem kellett csalódnom, a csomag rendben megérkezett. 
Miért jó internetes webshopokból vásárolni? Először is a hatalmas kínálat miatt. Persze ez sokszor teher, mint sem könnyítés számunkra, mert minél nagyobb és jobb a kínálat, annál nehezebb döntenünk. De ha sikerült kiválasztanunk valamit, akkor legalább biztosak lehetünk benne, hogy kevesebb az esély rá, hogy ugyanazzal a ruhadarab jön szembe velünk az utcán (bár ez szerintem  ez a fajta nézet teljesen mellékes, egyedi igazán úgy tud valaki lenni, ha a saját stílusához tudja alakítani a ruhadarabokat...). A másik gyakran emlegetett pozitívuma az időspórolás. Rengeteg időt és feszültséget tudunk magunknak megspórolni, hiszen otthonról, kényelmesen, csupán pár kattintással leadjuk a rendelésünket, nem kell órákat a plázákban töltenünk.
Negatívuma ugyanakkor, hogy  az internetes ruhavásárlás által nem láthatjuk és érinthetjük meg élőben a kiválasztott darabot, és természetesen ruhapróbára se kerülhet ezáltal sor, ami néha elég kellemetlen tud lenni, hisz nem mindig tükrözi a valóságot a kép, és lehet másképp fog festeni rajtunk, mint ahogy elképzeltük.
Nehéz és rizikós gyakran dönteni, de az interneten már számos divatblog létezik, ahol meg tudjuk tekinteni, hogy egy ruhadarab valójában hogy áll (ha nem is rajtunk) élőben, és talán ez egy kicsit tud segíteni a döntésünkben. Nem mellesleg számos webshopban lehetőség van outfit fotókat feltölteni az oldalra a kiválasztott ruhadarabról, amit ott egyszerűen meg tudunk tekinteni - tehát ez is segíthet.

A poszt folytatásáért kattintsatok IDE.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék